سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

طرح ناتو برای رسیدن به مرزهای ایران ناکام ماند / دستاورد سفر بایدن به منطقه؛ تقریبا هیچ

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
طرح ناتو برای رسیدن به مرزهای ایران ناکام ماند / دستاورد سفر بایدن به منطقه؛ تقریبا هیچ

آیت الله حسینی همدانی گفت: اگر روسیه با اوکراین به جنگ نمی پرداخت ناتو خود را به ارمنستان و آذربایجان ملحق می کرد و به مرزهای ایران نزدیک می شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، آیت الله حسینی همدانی امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه به لزوم احیای دین در محرم اشاره کرد و گفت: داستان کربلا حماسه ای فرهنگی و تبیینی است.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مومن باید به فرموده مقام معظم رهبری اهل تبیین باشد، افزود: خلافت یزید ثمره عدم قدرت تفهیم امامت و بعد سیاسی اسلام است. وی تحریف را را قیام علیه خدا و تشویق کردن مردم برای مقابله با ولی خدا دانست و اظهار داشت: امروز عده ای با سوء برداشت از قران جای شهید و جلاد را عوض می کنند. امام جمعه کرج در بخش دیگری تصریح کرد: اگر روسیه با اوکراین به جنگ نمی پرداخت ناتو خود را به ارمنستان و آذربایجان ملحق می کرد و به مرزهای ایران نزدیک می شد. آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه فشارهای حداکثری آمریکا علیه ایران با شکست مواجه شد، گفت: سفر رئیس جمهور امریکا نتوانست اعراب را علیه ایران متحد کند. امام جمعه کرج به فروپاشی و شکست نظام سلطه و استکبار بر اساس وعده الهی اشاره کرد و افزود: ستیز با دشمنان اسلام و شعار مرگ بر آمریکا امر به معروف است. آیت الله حسینی همدانی اظهار داشت: امروز تلاش دشمن برای خاموش کردن نور کربلا و تبلیغات علیه امام حسین (ع) و اربعین ناکام مانده و نتیجه عکس داده است.

انتهای پیام /