سه‌شنبه 17 مهر 1403

طرح 313 کمیته امداد به منظور ارتقاء سطح آگاهی مددجویان اجرایی شده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
طرح 313 کمیته امداد به منظور ارتقاء سطح آگاهی مددجویان اجرایی شده است

هرمز اظهار کرد: طرح 313 با مشارکت کمیته امداد، اداره کل تبلیغات اسلامی و حوزه‌های علمیه به منظور ارتقاء سطح باورهای دینی و آگاهی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اجرایی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در دیدار با مشاور رئیس کمیته امداد کشور در امور روحانیون گفت: استان مرکزی از استان‌های فعال کشور است و طلبه‌های این استان در تمام حوادث ناشی از سیل، زلزله و کرونا و کمک‌های مؤمنانه همواره در کنار مردم و آسیب دیدگان بوده‌اند.

دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه استان مرکزی دارای 610 شهید طلبه روحانی است اظهار کرد: بیش از 600 طلبه خواهر و برادر در مقابله با کرونا همکاری داشته‌اند.

امام‌جمعه اراک افزود: در حال حاضر بیش از 6000 طلبه خواهر و برادر مشغول تحصیل هستند که نیازمند رسیدگی و توجه ویژه است.

وی بابیان اینکه کمیته امداد نهادی خدمت رسان است بیان کرد: رسیدگی به امورات مردم، مناطق حاشیه‌نشین و به‌خصوص نیازمندان از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن هرمز، مشاور رئیس کمیته امداد گفت: دغدغه‌ی طلاب در ارائه کمک به مددجویان، گاهی فراتر از وظایفشان و بدون انگیزه‌ی مالی و از روی احساس وظیفه‌ی جهادی و باانگیزه‌ی معنوی و دینی است.

هرمز اظهار کرد: طرح 313 با مشارکت کمیته امداد، اداره کل تبلیغات اسلامی و حوزه‌های علمیه به‌منظور ارتقاء سطح باورهای دینی و آگاهی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اجرایی شده است.

مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: در بحث سیل، زلزله، کرونا و موارد این‌چنینی اولین افرادی که در کنار گروه‌های جهادی پای‌کار هستند طلبه‌ها هستند.

مؤمنی خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره استانی در راستای گفتمان خدمت و جهاد تبیین با همکاری سایر بخش‌ها از برنامه‌های آتی کمیته امداد است.

انتهای پیام /