سه‌شنبه 17 مهر 1403

طلبه‌ها خط مقدم جهاد تبیین هستند / سهل انگاری مسئولان مربوطه نسبت به جشنواره کن

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
طلبه‌ها خط مقدم جهاد تبیین هستند / سهل انگاری مسئولان مربوطه نسبت به جشنواره کن

خسروی گفت: طلبه‌ها خط مقدم جهاد تبیین و مورد سوال هستند و ان‌شاءالله خداوند به شما صبر و توفیق بدهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسین خسروی اسفزار نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع اساتید و طلاب حوزه علمیه تخصصی امیرالمومنین (ع) بیرجند، اظهار کرد: در حال حاضر در بحث جهاد تبیین، اساتید حوزه‌های علمیه و طلاب از نمایندگان مجلس جلوتر هستند و فرصت مطالعه نیز برای شما بیشتر فراهم است.

وی با بیان اینکه عزت ما مربوط به دین است، افزود: از طلبه‌ها درخواست می‌شود در جلسات و برنامه‌های تبلیغی که می‌روید حتما به جهاد تبیین اشاره کرده و در این جلسات از کتاب عصر امام خیمنی (ره) که نویسنده آن امام جمعه موقت اهواز هستند استفاده کنید.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: منابع کتاب عصر امام خمینی از فقها است.

خسروی عنوان کرد: طلبه‌ها خط مقدم جهاد تبیین و مورد سوال هستند و ان‌شاءالله خداوند به شما صبر و توفیق بدهد.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین جواب خواهد داد، اظهار کرد: اما جهاد تبیین در شرایط فعلی به دلیل فضای مجازی و بمباران خبری بسیار سخت و حساس است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به اجرای سرود سلام فرمانده و هجمه‌هایی که به دلیل همزمانی آن با اتفاق متروپل در آبادان بوده، گفت: این هجمه‌ها همه به دلیل تاثیر این سرود است.

خسروی افزود: امروز جهاد تبیین بیش از سایر زمان‌ها ضرورت است و باید در اخلاق، سیاست و خانواده مورد توجه باشد.

وی با بیان این‌که باید نگران کم کاری مسئولان بود، عنوان کرد: متاسفانه در جشنواره کن عده‌ای از بازیگران زن در فیلمی بازی کردند، به ارزش‌ها و حرم امام رضا (ع) توهین کردند، جایزه گرفتند و خوشحال و شاد دارند برمی‌گردند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اما مسئولان مربوطه هیچ کاری نکردند اگر در چند ماه گذشته وزارتخانه مربوطه نسبت به اتفاقات گذشته اقدامی انجام می‌داد هم اکنون مجدد این توهین‌ها تکرار نمی‌شد.

خسروی بیان کرد: یکی از نگرانی های من به عنوان نماینده بحث فضای مجازی است و در انتظار فرصت برای بیان این نگرانی در مقام رئیس جمهور هستم چراکه به تعبیر مقام معظم رهبری فضای مجازی در حال بمباران شیمیایی است و باید برای آن چاره اندیشی کرد.

وی ادامه داد: اگر قرار است برای فضای مجازی لایحه بدهند انجام شود، اگر قرار است مجلس ورود کند قدام کند هم اکنون دو سال شده بحث فضای مجازی و چاره اندیشی برای آن مطرح شده اما اقدام اساسی انجام نمی‌شود؛ دشمن هر روز در این فضا پیش رَوی می‌کند اما ما هر روز سهل انگاری می‌کنیم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنی از آیت الله مطهری، تصریح کرد: ازکم کاری‌های نگرانیم اما از اصل دشمن نگران نیستیم به شرط این جمله آیت الله مطهری که فرمودند: "از هر چه نسبت به اسلام بنویسند نگران نیستم از یک جا نگرانم جایی که مدافعان پاسخ ندهند".

برنامه‌های پیگیری شده

خسروی به اهم برنامه‌های انجام شده اشاره کرد و گفت: دیدار با مردم و دهگردشی یکی از برنامه های همیشگی ما است.

وی افزود: پیگیری بحث راه و راه آهن از دیگر اقدامات انجام شده بوده و است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که یکی از شعارهای دولت فعلی صادق الوعد بودن آن است، تصریح کرد: به آقای رئیس جمهور التماس کردم یک مهلت برای اتمام جاده بیرجند قاین بگذارد تا به پایان برسد همانگونه که برای آزاد سازی سواحل مهلت 20 روزه تعیین شد و واقعا طی این مدت سواحل آزاد شد.

خسروی بیان کرد: جاده بیرجند قاین 10 سال است که قرار است به پایان برسد اما هنوز چند کیلومتر باقی مانده، ساخت بیمارستان خوسف 13 سال می‌شود آغاز شده اما هنوز به پایان نرسیده است، جاده بیرجند گزیک یک جاده مرزی است و برای رونق مرز باید جاده باز شود.

انتهای پیام /