شنبه 31 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه فرارو

مدافع / هافبک دفاعی پرتغالی هم تیمی بازیکنانی مثل بنزما و کانته خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته این منابع نفتکش سعودی «امجد» و نفتکش پانامایی به نام «بلو لاگون 1» در نزدیکی یکدیگر در حال حرکت بودند که مورد حمله قرار گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته این منابع نفتکش سعودی «امجد» و نفتکش پانامایی به نام «بلو لاگون 1» در نزدیکی یکدیگر در حال حرکت بودند که مورد حمله قرار گرفتند.

وب‌گاه ورزش سه

نیکلاس جکسون، مهاجم چلسی، قرارداد جدیدی با آبی‌هاس لندنی امضا کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های ترکیه از مذاکره گالاتاسرای با ناپولی برای جذب ویکتور اوسیمن می‌گویند. رویای گالاتا تشکیل زوج ترسناک ایکاردی و اوسیمن است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه اوایل ماه ژوئن در جریان سفر به پکن از تمایل کشورش برای عضویت در بلوک «بریکس» خبر داد و گفت: «بی‌شک مایلیم که عضوی از بریکس باشیم؛ بنابراین ما این مسئله را امسال در نظر خواهیم داشت.»

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «هاکان فیدان» وزیر امور خارجه ترکیه اوایل ماه ژوئن در جریان سفر به پکن از تمایل کشورش برای عضویت در بلوک «بریکس» خبر داد و گفت: «بی‌شک مایلیم که عضوی از بریکس باشیم؛ بنابراین ما این مسئله را امسال در نظر خواهیم داشت.»

خبرگزاری تسنیم

مهاجم جدید آبی‌پوشان شهر ناپل به دلیلی خاص از پوشیدن پیراهن همتای نیجریه‌ای‌اش در این تیم خودداری کرد.

وب‌گاه ورزش سه

الکس تلس، مدافع سابق منچستریونایتد، با توافق دوجانبه از النصر جدا شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

زمانی که اولین افشاگری‌ها علیه خانواده شمخانی آغاز شد، مهدی صدرالساداتی داماد «محمدرضا مدرسی یزدی» عضو شورای نگهبان و روحانی جنجالی که به افشاگری علیه مقامات جمهوری اسلامی در شبکه‌های اجتماعی معروف بود، درباره فرزندان شمخانی و هزینه نجومی دانشگاه آمریکایی بیروت که فرزندان شمخانی در آن تحصیل کرده اند گزارشی منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهاجم سابق تیم میلان در آستانه انتقال به پرسپولیس قرار دارد. مدیران باشگاه پرسپولیس در روز‌های گذشته مذاکرات خود را با چند مهاجم انجام دادند و حالا به نظر می‌رسد با مهاجم فصل گذشته تیم امپولی به توافق رسیده و احتمالا در روز‌های آینده با او به توافق نهایی خواهند رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

دوران بازیکن برزیلی در النصر عربستان پس از یک سال به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از رسانه‌های الجزایر با بررسی لیست تیم ملی فوتبال این کشور برای فیفادی، حضور «الکسیس گندوز» در پرسپولیس را شگفت انگیز توصیف کرد. در جدیدترین لیست اعلام شده از سوی «ولادیمیر پتکوویچ» سرمربی تیم ملی فوتبال الجزایر برای مسابقات فیفادی پیش رو نام «الکسیس گندوز» دروازه بان تیم پرسپولیس هم به چشم می‌خورد. سایت «fennecfootball» در گزارشی به لیست تیم ملی فوتبال الجزایر پرداخت و حضور «گندوز»...

وب‌گاه فرارو

مهاجم سابق تیم میلان در آستانه انتقال به پرسپولیس قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهاجم سابق تیم میلان در آستانه انتقال به پرسپولیس قرار دارد.