شنبه 31 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رافائل گروسی با تاکید بر اهمیت بی‌طرفی آژانس اتمی خاطرنشان کرد که ارزیابی‌های آنها صرفاً بر اساس اطلاعات تأیید شده مستقل برای جلوگیری از سیاسی شدن گزارش‌های هسته‌ای این نهاد بین‌المللی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «رافائل گروسی»، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگوی اختصاصی با العربیه به برنامه هسته‌ای ایران پرداخت و نسبت به «ادامه انباشت اورانیوم غنی شده در این کشور» ابراز نگرانی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

برای ویکتور اوسیمن که از ناپولی کنار گذاشته شده تنها سه مقصد احتمالی وجود دارد و در غیر این صورت تا ژانویه دور از فوتبال خواهد بود.

خبرگزاری مهر

یکی از رسانه های الجزایر با بررسی لیست تیم ملی فوتبال این کشور برای فیفادی، حضور «الکسیس گندوز» در پرسپولیس را شگفت انگیز توصیف کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولیعهد سعودی درجریان تماس با رئیس جمهور مصر بر لزوم اتخاذ اقدام جدی و همچنین تلاش تمامی کشورهای عربی و اسلامی برای توقف تنش و تجاوزات بی‌وقفه رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «محمد بن سلمان»، ولیعهد عربستان و «عبدالفتاح السیسی»، رئیس‌جمهور مصر به صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند و 2 طرف در جریان این تماس تلفنی درخصوص تحولات فلسطین به‌ویژه غزه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان این که به احتمال زیاد پروازهای حج عمره از ماه ربیع‌الاول عملیاتی خواهد شد گفت: زمان دقیق این عملیات از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

خبرنگار مطرح عربستانی خبر داد که کاپ قهرمانی لیگ نخبگان آسیا برای بازدید به ایران آورده خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 از ساعت 19:30 روز پنجشنبه برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره عملیات تجارت دریایی انگلیس صبح امروز دوشنبه از وقوع حادثه دریایی در 70 مایل دریایی شمال غربی منطقه الصلیف واقع در غرب یمن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور مصر طی تماسی تلفنی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، با وی درباره موضوعات منطقه‌ای به ویژه جنگ غزه و تنش‌ها در کرانه باختری به گفتگو و رایزنی پرداخت.