شنبه 31 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه عرشه آنلاین

عدم ارائه فرصت بازی به یاسین سلمانی از سوی خوان کارلوس گاریدو، یکی از مهم‌ترین ابهامات ترکیب پرسپولیس در فصل جدید است. سرخ‌پوشان پایتخت در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه توانستند یکی از پدیده‌های آینده‌دار فوتبال ایران را به خدمت گیرند؛ یاسین سلمانی. ستاره خوش‌تکنیک و خلاقی که در تیم سپاهان عضویت داشت و بعد از جدایی از جمع طلایی‌پوشان پایتخت، در حالی‌که زمزمه‌هایی درباره پیوستن احتمالی...

وب‌گاه ورزش سه

مهاجم سابق تیم میلان در آستانه انتقال به پرسپولیس قرار دارد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه الاتحاد عربستان پیشنهاد 35 میلیون یورویی را برای به خدمت گرفتن لئانروتروسار از آرسنال ارائه کرده است.

وب‌گاه فرارو

عدم ارائه فرصت بازی به یاسین سلمانی از سوی خوان کارلوس گاریدو، یکی از مهم‌ترین ابهامات ترکیب پرسپولیس در فصل جدید است.

خبرگزاری تسنیم

یک منبع موثق در ایتالیا از توافق باشگاه رم با ستاره فصل گذشته تیم فوتبال بوروسیا دورتموند خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، رهبر معظم انقلاب در شب رحلت پیامبر اعظم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) بیاناتی در کانون توحید تهران در آبان‌ماه سال 1365 پیرامون اهمیت این شب داشتند. در ادامه، خلاصه‌ای از بیانات ایشان ارائه می‌شود: شب بسیار مهمی است، زیرا مصادف است با رحلت نبی اکرم که یکی از حوادث بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ی تاریخ اسلام بود و با خصوصیاتی که این رحلت و درگذشت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود نیلی معتقد است: «رفع پایدار مجموعه ناترازی‌ها نمی‌تواند یکباره و دفعتی اتفاق بیفتد و مستلزم گذر زمان است.»

وب‌گاه فرارو

بی‌تحرکی تیم فوتبال النصر ریاض در نقل‌وانتقالات تابستانی باهث خشم کریستیانو رونالدوی پرتغالی شده است.

خبرگزاری تسنیم

بی‌تحرکی تیم فوتبال النصر ریاض در نقل‌وانتقالات تابستانی باهث خشم کریستیانو رونالدوی پرتغالی شده است.

وب‌گاه گسترش

مومنی در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور درباره قیمت بنزین، انتقادات خود را مطرح کرد و از ایشان خواست تا نظرات اقتصاددانان را در این زمینه بشنود. او با تأکید بر اینکه اظهارات رئیس‌جمهور در مورد قیمت بنزین بسیار خطرناک و بی‌پایه بوده است، گفت: از آقای پزشکیان می‌خواهیم که صدای اقتصاددانان را بشنود تا به سرنوشت آقای رئیسی دچار نشود. او یادآور شد که در سال 1401، زمانی که مرحوم رئیسی قصد داشت...

وب‌گاه الف

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از آمادگی خود برای تعامل با رئیس‌جمهور جدید ایران خبر داد و بر لزوم ادامه همکاری تهران با آژانس اتمی تاکید کرد.

وب‌گاه فرارو

یکی از رسانه‌های الجزایر با بررسی لیست تیم ملی فوتبال این کشور برای فیفادی، حضور «الکسیس گندوز» در پرسپولیس را شگفت انگیز توصیف کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرنگار مطرح عربستانی خبر داد که کاپ قهرمانی لیگ نخبگان آسیا برای بازدید به ایران آورده خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رافائل گروسی با تاکید بر اهمیت بی‌طرفی آژانس اتمی خاطرنشان کرد که ارزیابی‌های آنها صرفاً بر اساس اطلاعات تأیید شده مستقل برای جلوگیری از سیاسی شدن گزارش‌های هسته‌ای این نهاد بین‌المللی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «رافائل گروسی»، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگوی اختصاصی با العربیه به برنامه هسته‌ای ایران پرداخت و نسبت به «ادامه انباشت اورانیوم غنی شده در این کشور» ابراز نگرانی کرد.