شنبه 31 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه ورزش سه

دنیل استوریج، ستاره سابق باشگاه لیورپول، به خبر جدایی محمد صلاح از این باشگاه در پایان فصل، واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت‌ها در بازار روند صعودی را تجربه کرده است و لیر ترکیه در حالی میان معامله گران خرید و فروش شد که نسبت به روز گذشته رشد قیمت 20 تومانی را تجربه کرده است و 1770 تومان قیمت خورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اعلام کرد که ساختمان 125 بیمارستان در پایتخت جزو ساختمان‌های پرخطر است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دغدغه‌های پیامبرخدا (ص) در واپسین ایام حیات ظاهری‌اش چه بود و چه سفارش‌هایی به اطرافیان کرد؟ در آن روزها، چه اتفاقاتی در مدینه رخ داد و... این‌ها پرسش‌هایی است که در این نوشتار به دنبال پاسخ آن ها هستیم

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه پرسپولیس قصد دارد از تکرار مشکل سفر به عربستان جلوگیری کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بنا بر تصمیم باشگاه، قرار است کاروان فوتبال پرسپولیس برای بازی با الاهلی عربستان از روز نخست رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا با پرواز چارتر مستقیم به جده پرواز کند. در این ارتباط جدا از اقدامات لازم که توسط شرکت هواپیمایی انجام خواهد شد، باشگاه پرسپولیس هم برای فرود (لندینگ) این پرواز به منظور انجام هماهنگی‌ها با باشگاه عربستانی نامه‌نگاری داشته است. انتهای...

وب‌گاه ورزش سه

ستاد برگزاری مسابقات آسیایی پرسپولیس در ادامه جلسات خود، تشکیل جلسه داد و مسائل مربوط به بازی‌های لیگ نخبگان را بررسی و تقسیم وظایف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولی عهد عربستان سعودی با رئیس‌جمهور مصر درباره آخرین تحولات مربوط به جنگ غزه رایزنی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولی عهد عربستان سعودی با رئیس‌جمهور مصر درباره آخرین تحولات مربوط به جنگ غزه رایزنی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهور ترکیه گفت: «برخلاف ادعای برخی، مجبور به انتخاب بین اتحادیه اروپا و سازمان همکاری شانگهای نیستیم.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور ترکیه گفت: «اگر ترکیه روابط خود را با شرق و غرب به طور همزمان توسعه دهد، می‌تواند کشوری قوی، مرفه، معتبر و موثر باشد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، دعوت از بازیکنان به اردوی این تیم براساس سه شاخص صورت گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ریاست جمهوری ترکیه در بیانیه‌ای از رایزنی تلفنی رئیس جمهوری این کشور با ولیعهد عربستان درباره جنگ غزه و جنایات رژیم صهیونیستی در این باریکه خبر داد.