شنبه 6 مرداد 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه عکاظ عربستان گفت بعد از توافق با لوران بلان به عنوان سرمربی، الاتحاد عربستان با دو ستاره شاغل در اروپا هم به توافق رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی یادداشت تفاهم‌نامه پروتکل مجمع پارلمانی بریکس را که به توسعه روابط تجاری و مالی میان اعضا و مقابله با یکجانبه‌گرایی تاکید دارد، امضا کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس شورای اسلامی یادداشت تفاهم‌نامه پروتکل مجمع پارلمانی بریکس را که به توسعه روابط تجاری و مالی میان اعضا و مقابله با یکجانبه‌گرایی تاکید دارد، امضا کرد.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام خبرگزاری فرانسه و فابریتزیو رومانو، باشگاه الاتحاد عربستان با لوران بلان برای قراردادی دو ساله توافق کردند و بلان به زودی سرمربی این تیم خواهد شد.

خبرگزاری مهر

رئیس مجلس یادداشت نامه تفاهم پروتکل مجمع پارلمانی بریکس را در نشست رؤسای مجالس بریکس امضا کرد؛ توسعه روابط تجاری و مالی میان اعضا و مقابله با یکجانبه‌گرایی از اهداف اصلی پیمان بریکس است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هجوم شدید گرما در تابستان سال جاری به شکل‌گیری گنبد حرارتی بی‌سابقه در غرب آسیا منجر شده و بر اساس اعلام سازمان هواشناسی متوسط دمای این منطقه از جهان نسبت به میانگین بلند مدت تا 3 درجه افزایش پیداکرده است. اتفاق بی‌سابقه‌ای که شبکه‌های برق اکثر کشور‌های منطقه را با مشکلات جدی روبرو کرده است و مستند به اخبار و اطلاعات موجود در کشور‌هایی مانند ترکیه،...

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تهیه «VAR» از وظایف فدراسیون فوتبال نیست، اما با توجه به اینکه به لحاظ شرایط تحریمی نمی‌توانند بنابراین فدراسیون به نیابت از آن‌ها این کار را انجام می‌دهد.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید که اگر برخی استان های مولفه های برگزاری مسابقات لیگ برتر را نداشته باشند، مسابقات باید در استان دیگری برگزار شود.

خبرگزاری تسنیم

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، تدابیر اندیشیده شده و همکاری زائران را دلیل کاهش 30 درصدی فوت زائران ایرانی نسبت به کشورهایی دانست که در همین سطح زائر داشتند.

وب‌گاه فرارو

نیمار همچنان در حال ریکاوری مصدومیت رباط صلیبی خود است و بعید به نظر می‌رسد تا دو ماه دیگر بتواند به فوتبال برگردد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با حضور در نشست کشورهای عضو گروه بریکس ظرفیت‌های توسعه همکاری‌های جمهوری اسلامی ایران با کشورهای عضو «وایپو» را مورد بررسی قرار داد.

وب‌گاه ورزش سه

نیمار همچنان در حال ریکاوری مصدومیت رباط صلیبی خود است و بعید به نظر می رسد تا دو ماه دیگر بتواند به فوتبال برگردد.

خبرگزاری مهر

خرم‌آباد - «تونی فریتاس باتیستا» دروازه‌بان 31 ساله برزیلی به تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد پیوست.

وب‌گاه ورزش سه

اخبار نقل و انتقالات با هیجان خاصی از سوی تیم‌های مختلف به بیرون درز می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: مذاکرات با وزارت حج و عمره عربستان درباره عمره مفرده انجاشدهو تفاهمات اولیه حاصل شده است.