شنبه 6 مرداد 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه نیوکسل یونایتد تأیید کرد که آماندا استیولی و مهراد قدوسی، مالکان مشترک و اعضای هیئت‌مدیره، اواخر این ماه باشگاه را ترک خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری منتخب در مقاله خود در نشریه تهران تایمز نوشت: مردم ایران به من یک مأموریت قوی داده‌اند تا با جدیت پیگیر تعامل سازنده در صحنه بین‌المللی - در حین پافشاری بر حقوق، عزت و نقش مستحق‌مان در منطقه و جهان - باشم. من از همه کسانی که مایل به پیوستن به این تلاش تاریخی هستند، دعوت به همکاری می‌نمایم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان با انتشار مقاله‌ای با عنوان «پیام من به جهان رسید»، نوشت: دولت من قصد دارد سیاستی فرصت‌گرا را پیگیری کند که با ایجاد «تعادل» در روابط با همه کشورها، منطبق با منافع ملی، توسعه اقتصادی و نیازهای صلح و امنیت منطقه و جهان باشد.

وب‌گاه فرارو

در سال‌های اخیر، عربستان سعودی میزبان بسیاری از رویداد‌های ورزشی، از جمله مبارزات قهرمانی بوکس سنگین وزن بوده است. در آینده نیز، این کشور میزبان چندین رویداد مهم ورزشی، از جمله جام ملت‌های فوتبال مردان آسیا در سال 2027، بازی‌های آسیایی زمستانی 2029، و بازی‌های آسیایی 2034 در ریاض خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

کپا آریسابالاگا، گران‌قیمت‌ترین دروازه‌بان جهان، پس از بازگشت به تمرینات پیش‌فصل چلسی در کوبهام، به صورت جداگانه از سایر بازیکنان اصلی تیم تمرین می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، عصر روز چهارشنبه به منظور حضور در نشست روسای مجالس بریکس با موضوع «نقش پارلمان ها در تقویت چندجانبه گرایی برای توسعه و امنیت جهانی عادلانه»، وارد سن پترزبورگ شد. این اولین حضور یک مقام عالی رتبه ایران در مجامع عمومی بریکس پس از عضویت قطعی کشورمان در این پیمان مهم است. این نشست، دهمین مجمع پارلمانی بریکس است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«بدون یک مسیر واقعی به سوی تشکیل کشور فلسطینی؛ توافق عادی‌سازی، خاورمیانه را بی ثبات خواهد کرد.» «ماریا فانتاپی» رئیس برنامه خاورمیانه در موسسه امور بین‌الملل رم و «ولی نصر» استاد دانشگاه جان هاپکینز 11 ژوئیه 2024 در فارن افرز نوشتند: در طول سه سال اول ریاست جمهوری جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده استراتژی خاورمیانه‌ای خود را بر یک پروژه واحد و سر‌راست بنا نهاد: عادی‌سازی روابط مابین...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که «علی حسن نحله» از اهالی شهرک کفرتبنیت واقع در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت آینده (و وزیر امور خارجه‌اش) باید چه اقداماتی در حوزه سیاست خارجی انجام دهد؟ این پرسش مهمی است که در این گزارش در چهار محور مهم به آن پاسخ داده می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه «المرج» را با سلاح‌های مناسب هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای عصر امروز (جمعه) از حمله نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به خودرو حامل نیروهای ارتش لبنان در جنوب این کشور خبر دادند.

وب‌گاه ورزش سه

ستاره الجزایری آ اس رم با وجود انتشار اخباری مبنی بر احتمال حضورش در الاتحاد، از ادامه حضورش در این تیم ایتالیایی خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

مارکار آقاجانیان، مدافع سابق تیم ملی و باشگاه پاس، مدعی شد کار تیم ملی برای صعود به جام جهانی خیلی هم آسان نیست.

وب‌گاه عصر ایران

عربستان از سال آینده میلادی میزبان اولین دوره بازی‌های المپیک ورزش‌های الکترونیکی خواهد شد. در این مدت زمان، بازی‌ها به طور منظم برگزار می‌شود. با این حال جزئیات مالی این توافق فاش نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان جهانی بهداشت توصیه کرده است که مردم باید روی کاهش کلی شیرین کننده ها در رژیم غذایی از اوایل زندگی کار کنند، زیرا شیرین کننده‌های غیر قندی، ارزش غذایی ندارند.

وب‌گاه ورزش سه

کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد بازی‌های المپیک ورزش‌های الکترونیک سال آینده در عربستان سعودی برگزار خواهد شد.