یک‌شنبه 18 شهریور 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر چند که نتایج استقلال باب میل هواداران نبوده ولی عملکرد دیدیر اندونگ کاملا باعث رضایت کادرفنی و هواداران شده است. جواد نکونام، سرمربی استقلال، به شدت روی توانایی‌های دیدیر اندونگ حساب باز کرده و معتقد است که حضور او در مرکز زمین می‌تواند تعادل و قدرت بیشتری به تیم بدهد. او نشان داده که می تواند به تنهایی در پست شماره شش، درست جایی که خود نکونام بازی می کرد، کار را برای استقلال دربیاورد هر...

وب‌گاه ورزش سه

سادیو مانه تاثیر بسیاری روی سرنوشت و تصمیم محمد صلاح برای آینده‌اش پس از لیورپول خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ترکیه با بهره‌مندی از زیرساخت‌های توسعه‌یافته و موقعیت جغرافیایی مناسب، به عنوان هاب اصلی انتقال غلات در منطقه شناخته شده است. دسترسی به آب‌های آزاد این کشور به پلی برای جابجایی محصولات کشاورزی بدل کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک شبکه اسراییلی گزارش داد که بن سلمان برای عادی سازی با اسرائیل شرط گذاشت یک شبکه اسراییلی گزارش داد که بن سلمان برای عادی سازی با اسرائیل شرط گذاشت به گزارش عرشه آنلاین؛ شبکه کان رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی عادی سازی روابط با این رژیم را منوط به حل مساله فلسطین کرده است.

خبرگزاری تسنیم

باید قبول کرد که مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، اصلا جذاب نیست و هیچ دستاورد اعتباری و آورده مالی برای شرکت‌کنندگان ندارد.

خبرگزاری تسنیم

مدافع آلمانی پیشین تیم فوتبال بوروسیا دورتموند می‌تواند رم را در رقابت‌های اروپایی فصل جاری همراهی کند.

وب‌گاه ورزش سه

اولین مسابقات از دور سوم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا امروز برگزار خواهد شد.

خبرگزاری مهر

منابع مطلع از احتمال تأخیر در تسهیل برنامه کاهش عرضه نفت شماری از اعضای اوپک‌پلاس در ماه اکتبر خبر دادند.

وب‌گاه فرارو

درحالی‌که گالاتاسرای برای جذب آدریان رابیو تلاش می‌کند النصر عربستان بار دیگر با پیشنهادی جدید خواهان به خدمت گرفتن ستاره فرانسوی یووه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اصفهان در حالی برای اولین بار میزبان بازیهای رسمی تیم ملی فوتبال کشورمان شده است که اعتبار و نام این شهر، لیاقت حداقل 5 میزبانی تیم ملی را تا امروز داشته است.

وب‌گاه فرارو

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سبک پرسپولیس هافبک دونده می‌خواهد نه هافبک طراح، ولی رفیعی سبک طراح را دارد و این اصلا به سبک بازی گاریدو نمی‌خورد. پرسپولیس بیشتر به امثال خدابنده‌لو در خط هافبک نیاز دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه عربستان سعودی و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تلفنی درباره آخرین تحولات غزه با یکدیگر گفت وگو کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه عربستان سعودی و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تلفنی درباره آخرین تحولات غزه با یکدیگر گفت وگو کرده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

هر چند که نتایج استقلال باب میل هواداران نبوده ولی عملکرد دیدیر اندونگ کاملا باعث رضایت کادرفنی و هواداران شده است.

وب‌گاه ورزش سه

کریم بنزما با وجود مصدومیت از ناحیه کمر در آخرین بازی الاتحاد اما روز گذشته در تمرینات گروهی این تیم حاضر شده است.