دوشنبه 2 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه مشرق نیوز

پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی امروز (شنبه) در پیام‌های جداگانه پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست جمهوری ایران را به وی تبریک گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پادشاه و ولیعهد عربستان سعودیدر پیام‌های جداگانه پیروزی مسعود پزشکیان را به وی تبریک گفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، خبرگزاری عربستان سعودی گزارش داد که مقامات این کشور پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری ایران تبریک گفتند. پیش از این مقامات دیگر کشور‌ها از جمله سوریه، پاکستان، روسیه و عراق نیز پیروزی مسعود پزشکیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران را تبریک گفته بودند. مقامات این کشور‌ها بر تداوم تقویت همکاری‌ها با ایران...

وب‌گاه مشرق نیوز

ابتلا به بیماری تب دنگ یا دِنگی در ماه‌های اخیر در ایران افزایش یافته است، بیماری که عامل آن گزش پشه آئدس است، پشه‌ای که در تایرها و آب‌های راکد کوچک تخمگذاری می‌کند.

خبرگزاری مهر

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس برای این که بتواند این تیم را به موفقیتی برساند کار سختی دارد چرا که چند سرخپوش در آستانه قطعی کردن جدایی خود هستند تا دست «گاریدو» خالی بماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ابتلا به بیماری تب دانگ یا دِنگی در ماه‌های اخیر در ایران افزایش یافته است، بیماری که عامل آن گزش پشه آئدس است، پشه‌ای که در تایرها و آب‌های راکد کوچک تخمگذاری می‌کند و البته مسافرت به کشورهای همسایه به خصوص امارات می‌تواند به گسترش این بیماری در کشور دامن بزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ابتلا به بیماری تب دانگ یا دِنگی در ماه‌های اخیر در ایران افزایش یافته است، بیماری که عامل آن گزش پشه آئدس است، پشه‌ای که در تایرها و آب‌های راکد کوچک تخمگذاری می‌کند و البته مسافرت به کشورهای همسایه به خصوص امارات می‌تواند به گسترش این بیماری در کشور دامن بزند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

3 اظهارنظر عجیب محسن منصوری بعد از شهادت رئیسی وایرال شد 3 اظهارنظر عجیب محسن منصوری بعد از شهادت رئیسی وایرال شد به گزارش عرشه آنلاین؛ محسن منصوری، رئیس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی، معاون اجرایی رئیس جمهور است. تا قبل از سقوط هلی کوپتر شهید رئیسی، او درجامعه چندان شناخته شده نبود ولی با اظهاراتش درباره فرود سخت و سپس کارها و حرف هایش در انتخابات معروف شد و البته این شهرت، همراه محبوبیت...

وب‌گاه فرارو

تا بامداد روز جمعه بیش از 60 هزار و 800 زائر ایرانی از مکه مکرمه خارج شده‌اند و قریب به 26850 زائر دیگر در این شهر حضور دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

بیش از 60 هزار مفر از زائران ایرانی از مکه مکرمه خارج شده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

روبرتو فیرمینو، مهاجم برزیلی الاهلی عربستان پس از اعلام اینکه کشیش شده است، هواداران خود را شگفت زده کرد.

وب‌گاه ورزش سه

6 تیم عربستانی تصمیم به ادامه همکاری با سرمربی فصل گذشته خود گرفته‌اند و 8 باشگاه قصد دارند با استخدام سرمربی جدید وارد رقابت‌های فصل آینده شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیم ملی فوتبال فرانسه با برتری مقابل پرتغال در ضربات پنالتی، راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا شد.