دوشنبه 2 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیم ملی فوتبال فرانسه با برتری مقابل پرتغال در ضربات پنالتی، راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا شد.

وب‌گاه گسترش

میدان گازی جافوره، که در جنوب شرقی میدان نفتی غوار در استان شرقی عربستان قرار دارد، به عنوان یک میدان غیرمتعارف مطرح است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران روز جمعه پانزدهم تیر ماه برگزار شد و دو نامزدی که بیشترین آرا را کسب کرده بودند یعنی مسعود پزشکیان، کاندیدای اصلاح طلبان و سعید جلیلی نامزد اصولگرایان در این انتخابات به رقابت پرداختند. این دور از انتخابات در ایران نیز در رسانه های جهان بازتاب زیادی داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

همزمان با برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، رسانه‌های عربی امروز (جمعه) به پوشش اخبار این رویداد مهم و بیانات مقام معظم رهبری (دام ظله) پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی براین باورند که کشورهای حاشیه خلیج فارس، بالاخص بازیگرانی چون عربستان میانه رقابت میان آمریکا و چین، کنار پکن تعریف خواهند شد؛ این تحلیلی است که بسیاری بر آن نقد وارده کرده و می گویند که تعامل ریاض و پکن، تعاملی کوتاه مدت حول محور مناقع اقتصادی و سرمایه گذاری است.

وب‌گاه 55 آنلاین

حسن کردمیهن، به سعید جلیلی رأی داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن کردمیهن، به سعید جلیلی رأی داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: توافق بندر چابهار از منظر گروهی از تحلیلگران برای آمریکا باخت محسوب می شود چرا که این توافق زمینه را برای هم صدایی تهران و دهلی نو هموار کرده و پایه های کریدورشمال - جنوب را نیز مستحکم تر خواهد کرد و موجب می شود تا طرح خاورمیانه ای بایدن تضعیف شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فوتبال نویس آلمانی در متنی سراسر انتقادآمیز از رونالدو به فوق ستاره پرتغالی حمله کرد. مطلبی که خشم هواداران فوق ستاره را برانگیخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم عربستانی مانع تحقق خواسته بارسلونای اسپانیا برای تداوم استفاده قرضی از ستاره منچسترسیتی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

تیم عربستانی مانع تحقق خواسته بارسلونای اسپانیا برای تداوم استفاده قرضی از ستاره منچسترسیتی می‌شود.

خبرگزاری مهر

ستاد مکه مکرمه در اطلاعیه ای اعلام کرد: تا بامداد امروز بیش از 60 هزار زائر ایرانی از مکه مکرمه خارج شده اند.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی سه نفره اسنوکر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا با کسب عنوان سوم به کار خود پایان داد.

وب‌گاه ورزش سه

بارسا می‌خواهد ژوائو کانسلو را دوباره به صورت قرضی در اختیار داشته باشد، اما در منچسترسیتی آنها انتقال او به عربستان را ترجیح می‌دهند.

وب‌گاه فرارو

یک فوتبال‌نویس آلمانی در متنی سراسر انتقادآمیز از رونالدو به فوق ستاره پرتغالی حمله کرد. مطلبی که خشم هواداران فوق ستاره را برانگیخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم فوتبال پرسپولیس بعد از فصلی پر فراز و نشیب در شرایطی قهرمان بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر شد که این باشگاه اکنون روزهای پر تب و تاب و پر حاشیه‌ای را دنبال می‌کند مهاجم مشهور آسیایی مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت. تیم فوتبال پرسپولیس بعد از فصلی پر فراز و نشیب در شرایطی قهرمان بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر شد که این باشگاه اکنون روزهای پر تب و تاب و پر حاشیه‌ای...