دوشنبه 2 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی طارمی نخستین بازی خود برای اینترمیلان را در ورزشگاه دینو مانوزی شهر چزه‌نا مقابل لاس‌پالماس انجام می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه الاخبار نزدیک به حزب‌الله لبنان در تحلیلی به این مساله پرداخت که در صورت برقراری آتش‌بس در نوار غزه، کشورهای متحد رژیم صهیونیستی در اندیشه کسب سود و دستاورد در شمال فلسطین اشغالی (از ناحیه مقاومت لبنان) برای این رژیم هستند.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام رسمی باشگاه اینترمیلان، پیوتر زیلینسکی با قراردادی آزاد و رایگان، به جمع افعی ها اضافه شد.

خبرگزاری مهر

سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران با ابراز رضایت از روند آماده‌سازی تیم ملی، از کره‌جنوبی، ژاپن، عربستان، بحرین و کویت به‌عنوان حریفان قدرتمند ایران در رده سنی جوانان در آسیا نام برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پادشاه بحرین در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناسان گفتند، در حالی که کشورهای غربی انتظار ندارند این انتخابات روابط آنها با ایران را تغییر دهد، پزشکیان مطمئناً کاندیدای مورد نظر آنها است، زیرا رقیب وی تنها تنش های موجود را تشدید می کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کارشناسان گفتند در حالی که کشورهای غربی انتظار ندارند این انتخابات روابط آنها با ایران را تغییر دهد، پزشکیان مطمئناً کاندیدای مورد نظر آنها است، زیرا رقیب وی تنها تنش های موجود را تشدید می کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زائران اربعین امسال می توانند 200 هزار دنیار به نرخ مرکز مبادله دریافت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: از شروع عملیات بهداشتی و درمانی هلال‌احمر در حج تمتع سال جاری، یک میلیون و 200 هزار و 317 خدمت (شامل ویزیت عمومی و تخصصی، دارو و نسخه، خدمات پاراکلینیک، پرستاری، امداد و انتقال و...) به زائران ارائه شده که از این میزان، یک میلیون و 135 هزار و 466 خدمت در مکه و مشاعر و 65 هزار و 459 خدمت در...

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه پرسپولیس شرایط خود را برای انتقال عبدالکریم حسن به العربی قطر اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نخست‌وزیر ارمنستان پیروزی «مسعود پزشکیان» در انتخابات ریاست‌جمهور ایران را تبریک گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ااقتصادنیوز: بیماری تب دنگی یک بیمار ویروسی است که از گزش پشه آئدس ایجاد می‌شود. به شرطی که این پشه قبلا فردی را که ویروس این بیماری را داشته نیش زده باشد و بر اثر گزش افراد، ویروس این بیماری را به فرد دیگر منتقل کند. در غیر این صورت گزش این پشه به تنهایی خطری ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: از شروع عملیات بهداشتی و درمانی هلال‌احمر در حج تمتع سال جاری، یک میلیون و 200 هزار و 317 خدمت (شامل ویزیت عمومی و تخصصی، دارو و نسخه، خدمات پاراکلینیک، پرستاری، امداد و انتقال و.) به زائران ارائه شده که از این میزان، یک میلیون و 135 هزار و 466 خدمت در مکه و مشاعر و 65 هزار و 459 خدمت در مدینه...

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از ارائه یک میلیون و 200 هزار خدمت به حجاج و جان باختن 27 زائر ایرانی در عربستان سعودی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس امارات در پیامی پیروزی رئیس جمهور منتخب ایران در انتخابات ریاست جمهوری را به وی تبریک گفت.