دوشنبه 2 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری تسنیم

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 29 سنت معادل 0.33 درصد کاهش به 87 دلار و 14 سنت رسید.

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا در نظر دارد برای جذب نیکو ویلیامز، رافینیا را به فروش برساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به ادعای گروهی از ناظران، تحریم های اعمالی آمریکا علیه ایران در کنار هم صدایی تهران با محور مقاومت موجب شده تا تعامل میان ایران و پادشاهی از سرعت بیفتد.

وب‌گاه ورزش سه

برونو فرناندز، هافبک پرتغالی منچستریونایتد، در حال بررسی شرایط لیگ عربستان است.

وب‌گاه ورزش سه

مانوئل نویر احتمال حضور در لیگ‌های عربستان یا قطر را رد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های سعودی می‌گویند که ادرسون به توافقات اولیه با النصر دست یافته است.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه الخلود عربستان به دنبال جذب محمد الننی، ملی پوش مصری سابق آرسنال است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه عربستان سعودی گفت: عربستان از استقرار یک نیروی بین‌المللی در غزه با قطعنامه سازمان ملل متحد برای پشتیبانی از تشکیلات خودگردان فلسطین حمایت می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

زلاتان ابراهیموویچ با آلوارو موراتا برای پیوستن به میلان صحبت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز تهران قیمت ها نسبت به روز گذشته نوسان صعودی را به ثبت رساندند و قیمت دینار عراق هم با رشد یک تومانی که تجربه کرد؛ 47 تومان خرید و فروش شد.

وب‌گاه فرارو

بنا بر اعلام مرکز پزشکی حج و زیارت از ابتدای حج تاکنون 23 زائر ایرانی در مکه و منا و 2 زائر ایرانی در مدینه فوت شده‌اند. تاکنون 90 زائر ایرانی با همراه از فرودگاه جده به کشور منتقل شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

«از شروع عملیات بهداشتی و درمانی هلال‌احمر در حج تمتع سال جاری، یک میلیون و 186 هزار و 378 خدمت (شامل ویزیت عمومی و تخصصی، دارو و نسخه، خدمات پاراکلینیک، پرستاری، امداد و انتقال و...) به زائران ارائه شده که از این میزان، یک میلیون و 120 هزار و 919 خدمت در مکه و مشاعر و 65 هزار و 459 خدمت در مدینه ارائه شده است. در حال حاضر 25 زائر در بیمارستان هلال‌احمر و 12 زائر در بیمارستان سعودی...

وب‌گاه خبر آنلاین

گئورگی گولسیانی در یک گفتگوی متفاوت به سوالاتی جالب پاسخ می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان صداوسیما با تأکید بر آنکه شهید امیرعبداللهیان نماد دیپلماسی مقاومت و رسانه‌های برون‌مرزی صداوسیما، رسانه مقاومت و هر دو در مسیر هم و مکمل یکدیگرند، گفت: اگر جبهه گسترده انقلاب و مقاومت امروز در بالاترین نقطه اقتدارش به سر می‌برد، بخشی را مرهون مجاهدت‌های خستگی‌ناپذیر این شهید است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد بر سر تقویت تلاش‌ها به منظور کمک به رسیدن به صلح در غزه با فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی به توافق رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از تداوم خدمت رسانی به حجاج و اعزام 111 نفر از حجاج به کشور به دلیل وخامت شرایط جسمی خبر داد.