دوشنبه 2 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: به محض انجام هماهنگی لازم با طرف سعودی و شرکت هواپیمایی ایران، پس از ماه محرم، زمان عمره اعلام و ثبت‌نام آن شروع می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سازمان حج و زیارت اعلام کرد به محض مشخص شدن جزئیات و توافق با عربستان، زمان ثبت‌نام عمره اعلام خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

دولت سیزدهم توانست تحریم را به فرصت تبدیل کند و فروش نفت را افزایش دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی طالبان اعلام کرد که عربستان سعودی به دنبال بازگشایی سفارت خود در کابل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی طالبان از بازگشایی سفارت عربستان در کابل خبر داد و گفت: خواهان تعامل خوب با افغانستان بود.

وب‌گاه عصر ایران

مجاهد در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که در آستانه نشست دوحه سه با نماینده عربستان سعودی دیدار کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمی بیش از یک سال گذشته، یخ‌های روابط ایران و عربستان سعودی به‌طور قابل توجهی ذوب شده است. پس از مصافحه وزرای خارجه دو کشور در پکن، تهران و ریاض روابط دیپلماتیک خود را احیا کردند، سفارتخانه‌های مربوطه را بازگشایی کردند و انبوهی از دیدارهای سطح بالا را در پایتخت‌های یکدیگر انجام دادند. «میثم بی‌زر» تحلیلگر و مفسر سیاست خارجی 11ژوئن2024 در موسسه خاورمیانه می‌نویسد: با وجود این در زیر...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت ها امروز در بازار روند صعودی را تجربه کردند و قیمت لیر ترکیه هم با رشد 10 تومانی که داشت، 1900 تومان نرخ گذاری و معامله شد.

وب‌گاه عصر ایران

یک کارگر پمپ بنزین با موفقیت آتشی که در خودروی سانتافه در یک ایستگاه سوخت‌گیری در حفر الباطن عربستان رخ داد را خاموش و به این ترتیب از یک فاجعه بزرگ جلوگیری کرد. آتش به سرعت تشدید شد و صاحب خودرو و سایر مشتریان برای ایمنی خود از صحنه گریختند. با این حال، یک کارگر پمپ بنزین با استفاده از یک کپسول آتش‌نشانی دستی وارد عمل شد و با شعله‌های آتش دست و پنجه نرم کرد.

وب‌گاه گسترش

اعلام سیاست دولت برای ساخت 4 میلیون واحد مسکونی، یک سیگنال مثبت به بازار ارسال کرد. حتی اگر تنها 2 میلیون واحد مسکونی نیز ساخته شود، این اقدام همچنان تأثیری بر بخش سرمایه‌گذاری مسکن خواهد داشت. کاهش قیمت مسکن نیز ناشی از سیاست‌ها و شعارهای دولت بود که اعلام شد دولت قصد دارد نقش فعالی را در این زمینه ایفا کند و بازار به استحکام خود بازگردد. در صورت عدم ادامه این تلاش، قیمت‌های مسکن ممکن...

خبرگزاری دانشجو

دو نماینده ایران در رده سنی زیر 21 سال مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، پیش از دیدار با اسلوونی، در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، پیامی خطاب به هواداران تیمش منتشر کرد. کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، پیش از دیدار با اسلوونی، در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، پیامی خطاب به هواداران تیمش منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، کریستیانو رونالدو، برنده پنج توپ طلا، فصل درخشانی را در لیگ حرفه‌ای عربستان با تیم...

وب‌گاه عصر ایران

کریم بنزما، ستاره فرانسوی که در رئال مادرید به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان شناخته می‌شد، در اولین فصل حضورش در فوتبال عربستان با عملکردی ضعیف و دور از انتظار، ناکام مطلق بود.

خبرگزاری مهر

امیر سرخوش با سرگروهی و دیناروند و قره گوزلو به عنوان نفر دوم راهی مرحله حذفی اسنوکر شش توپ قهرمانی آسیا شدند.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، پیش از دیدار با اسلوونی، در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، پیامی خطاب به هواداران تیمش منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

دو تیم بزرگ فوتبال عربستان، الهلال و الاهلی، برای جذب توماس پارتی، هافبک غنایی آرسنال، در آستانه پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی با هم رقابت خواهند کرد.