دوشنبه 2 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه ورزش سه

هواداران الاتحاد عربستان منتظر بازگشت کریم بنزما به عربستان برای حضور در تمرینات این تیم برای فصل آینده هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیم ملی ایران برای رسیدن به جام جهانی مسیر ساده ای ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

احمد محرز، سرمربی و کارشناس فوتبال عربستانی، معتقد است تیم ملی عربستان در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی کار دشواری خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از نقش آفرینی چین در احیای روابط دیپلماتیک ایران و عربستان، بسیاری از حضور تازه نفس این بازیگر در حیاط خلوت آمریکا نوشتند، اما همزمان با آغاز جنگ در غزه و انفعال پکن در باب نقش این بازیگر تردیدهایی مطرح شد، بالاخص به واسطه محدودیت هایی که واشنگتن برای متوقف کردن چین در خاورمیانه تعریف کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین روز شنبه بار دیگر خواستار «تسریع» در ارسال تسلیحات غربی به کی‌یف شد و گفت که تعلل در این زمینه پیامدهای مرگباری خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) در سخنانی از مذاکرات با طرف‌های مختلف به منظور سرنگون کردن کابینه این رژیم خبر داد.

وب‌گاه فرارو

یک منبع خبری برای در امان ماندن از گرما در سفر‌ها به گردشگران، نکاتی را در مورد نحوه مدیریت دما‌های بالا هنگام سفر در منطقه گرم را توصیه کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

اتحادیه عرب در سال 2016 و همزمان با تشدید تنش بین عربستان سعودی و ایران، حزب الله لبنان را در لیست تروریستی قرار داده بود.

خبرگزاری تسنیم

غول انرژی عربستان یعنی شرکت آرامکو از طریق یک شرکت تابعه کاملاً تحت مالکیت خود، با خرید 10 درصد از سهام شرکت هورس پاورترین Horse Powertrain، سرمایه گذاری مشترک بین گروه رنو و خودروساز معروف چین یعنی جیلی، موافقت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

طبق گفته چهار منبع پالایشگاهی در آسیا، قیمت رسمی فروش نفت خام سبک عرب به بازار این قاره در ماه اوت احتمالاً 60 تا 80 سنت نسبت به ماه ژوئیه کاهش یافته و به پایین‌ترین رقم از ماه آوریل می‌رسد.

وب‌گاه گسترش

آرامکو، غول نفتی بزرگ جهان، تخفیف های مناسبی را برای واردکنندگان آسیایی درنظر گرفته است.

وب‌گاه گسترش

آمار نشان می دهد که تولید نفت کشور، رشد چشمگیری را تجربه کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه های چینی پیشنهاد دادند تا تابعیت برخی از بازیکنان باکیفیت لیگ این کشور تغییر داده شود بلکه تیم ملی این کشور بتواند راهی جام جهانی شود.

وب‌گاه فرارو

کاپیتان پیشین رئال مادرید هدایت تیم فوتبال زیر 15 سال عربستان را برعهده گرفت.