دوشنبه 2 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه عصر ایران

دو تیم بزرگ فوتبال عربستان، الهلال و الاهلی، برای جذب توماس پارتی، هافبک غنایی آرسنال، در آستانه پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی با هم رقابت خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی طالبان از بازگشایی سفارت عربستان در افغانستان در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

دو تیم مشهور عربستانی برای جذب توماس پارتی، ستاره غنایی آرسنال با هم رقابت خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با وجود همه مشکلات، در زمینه ورود ناوگان جدید و تجهیز ناوگان اتفاقات خوبی را شاهد هستیم و امیدواریم تا پایان سال، ناوگان را به عددی برسانیم که مردم دغدغه‌ای برای پروازهای ایام خاص نداشته باشند.

وب‌گاه عصر ایران

نیمار، ستاره برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان، که برای حمایت از تیم ملی کشورش در کوپا آمریکا به آمریکا سفر کرده بود، در یکی از مراکز درمانی این کشور تحت معاینات عضلانی قرار گرفت. انتظار می‌رود نیمار هفته آینده به عربستان بازگردد و خود را برای فصل جدید لیگ حرفه‌ای این کشور آماده کند.

خبرگزاری مهر

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: انجام 6 میلیون پرواز بدون سانحه طی مدت چهار سال با وجود تحریم‌ها نشان می‌دهد که تحریم‌ها نتوانست چرخ صنعت هوایی کشور را متوقف کند.

وب‌گاه ورزش سه

س نماینده ایران در رده سنی زیر 21 سال مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی گفت: عملیات برگشت حجاج از اول تیر آغاز شد و بر اساس برنامه‌ها در 23 تیر عملیات برگشت به پایان می‌رسد. تاکنون نیز 33 هزار و 226 نفر از زائران به کشور بازگشته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی اذعان کرد: پیروز انتخابات ریاست جمهوری ایران، وارث قدرت تاثیرگذاری بی‌سابقه تهران در عرصه بین المللی خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموعه سازمان هواپیمایی کشور عربستان و فرودگاه‌های جده و مدینه در خصوص ایمنی پرواز‌ها صرفا اقدام به پذیرش آب زمزم به صورت بسته بندی‌های مشخص و قابل تهیه در فرودگاه‌ها و اقصی نقاط شهر کرده‌اند و دستورالعمل خاصی برای انتقال مشخص شده است.

خبرگزاری مهر

دو نماینده ایران در رده سنی زیر 21 سال مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا به مرحله حذفی این رقابت ها صعود کردند.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان هواپیمایی با بیان اینکه صنعت هوانوردی از شرایط ها تحریم عبور کرد، گفت: نوع برنامه ریزی عربستان ما را در شرایط بسیار سختی در پروازهای حج قرار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموعه سازمان هواپیمایی کشور عربستان و فرودگاه های جده و مدینه در خصوص ایمنی پروازها صرفا اقدام به پذیرش آب زمزم به صورت بسته بندی های مشخص و قابل تهیه در فرودگاه ها و اقصی نقاط شهر کرده‌اند و دستورالعمل خاصی برای انتقال مشخص شده است.

وب‌گاه فرارو

با آمدن پشه آئدس، این مهمان ناخوانده به کشور نگرانی‌ها درباره این بیماری نیز افزایش یافته است. پرسش‌ها درباره این بیماری زیاد است، ولی به تعدادی از پرسش‌های پرتکرار شهروندان در متن زیر پاسخ داده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: تب دنگی یا تب استخوان شکن یکی از مهمترین بیماری‌های منتقل شونده از پشه آئدس و یکی از عمده‌ترین مشکلات بهداشتی در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری جهان است.