دوشنبه 2 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز بهداشت خوزستان گفت: تب دنگی یا تب استخوان شکن یکی از مهمترین بیماری‌های منتقل شونده از پشه آئدس و یکی از عمده‌ترین مشکلات بهداشتی در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری جهان است.

وب‌گاه الف

آمار تفکیکی رأی 46 هزار حاجی ایرانی در سرزمین وحی اعلام شد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل هما گفت: در بازه زمانی عملیات پروازهای حجاج، 90 هزار زائر توسط ایران ایر جابه جا شد و 23 تیرماه عملیات حجاج تمام می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از بازگشت 33 هزار و 226 زائر خانه خدا به کشور خبر داد و گفت: عملیات بازگشت حجاج تا 23 تیر ادامه دارد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه النصر عربستان برنامه آماده سازی این تیم برای حضور در رقابت‌های فصل 2024-2025 را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: مجموعه سازمان هواپیمایی کشور عربستان و فرودگاه های جده و مدینه در خصوص ایمنی پروازها صرفا اقدام به پذیرش آب زمزم به صورت بسته بندی کرده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)، دکتر سید احمد فاضل‌زاده رئیس مؤسسه ISC گفت: هوش مصنوعی به عنوان قلب انقلاب صنعتی چهارم را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین اتفاقات در دهه‌های اخیر قلمداد کرد که می‌تواند مزایای زیادی را برای کسب و کارها، صنایع و افراد جامعه داشته باشد. هوش مصنوعی دانشی بسیار گسترده و پیچیده است که شاخه‌های متعددی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرحسین کولیوند در جلسه شورای مدیران این جمعیت با بیان اینکه نقش‌آفرینی اعضای هلال‌احمر در انتخابات ریاست جمهوری را ارج می‌نهیم و با اشاره به دو مرحله‌ای شدن انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: هیچکس از مسؤولان این جمعیت اجازه ندارد که علیه یا به طرفداری از کاندیدایی خاص، از امکانات هلال‌احمر استفاده کند، تنها وظیفه ما، تشویق اعضا و مردم به مشارکت...

خبرگزاری مهر

رییس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به افزایش شمار حجاج ایرانی مراجعه کننده به مراکز درمانی این جمعیت در عربستان گفت: خدمات هلال احمر در عربستان تا هشتم محرم ادامه دارد.

وب‌گاه فرارو

باشگاه الاتحاد برای تقویت خط حمله خود رسما خواستار جذب ستاره نیجریه‌ای آتالانتا شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان در آمریکا روند درمانی خود را دنبال می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

مهاجم برزیلی تیم فوتبال الهلال عربستان در آمریکا روند درمانی خود را دنبال می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «یسرائیل کاتز» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌های ضدایرانی، به هشدار قاطعانه ایران در خصوص وقوع یک جنگ ویرانگر با اسرائیل در صورت حمله این رژیم به لبنان واکنش نشان داد.

وب‌گاه فرارو

واضح است که بازی جدید امیر قلعه‌نویی و کادر فنی‌اش مبنی بر اشاعه این تفکر که گروه تیم ملی ایران گروه سختی است، از همین حالا شکست خورده و بعید است مردم گول چنین موضوعی را بخورند.