سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار ارز تهران در پایان معاملات امروز شاهد ثبات قیمت ها نسبت به روز گذشته و قیمت لیر ترکیه هم با حفظ این روند 1850 تومان در میان معامله گران خرید و فروش شد.

وب‌گاه ورزش سه

قرعه‌کشی مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی فردا در کوالالامپور برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

باشگاه الهلال عربستان که به دنبال تقویت خود برای تکرار قهرمانی در لیگ عربستان و حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا است، به دنبال جذب ستاره‌های بزرگی از فوتبال اروپا است.

وب‌گاه ورزش سه

رافائل لیائو، ستاره میلان، پیشنهاد چشمگیر الهلال عربستان را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره 6 خود اعلام کرد: هر نامزد به تنهایی یا چند نامزد مشترکا می توانند یک نماینده به عنوان ناظر، بدون دخالت در امور اجرایی و نظارت، در شعب اخذ رای داشته باشند و ممانعت از حضور آنها تحت هر عنوانی ممنوع بوده و جرم محسوب می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرکنسول ایران در جده درحالی از استقرار صندوق‌های رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در سفارت و کنسولگری ایران در عربستان خبر داد، که نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درخواست کرد به پیگیری‌ها برای دریافت موافقت حضور زائران در انتخابات ادامه داده شود و گفت: اجازه برگزاری انتخابات در حج، برای عربستان هزینه‌ای ندارد.

وب‌گاه الف

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از جان باختن 22 زائر ایرانی در عربستان خبر داد و گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و 53 هزار و 531 خدمت به حجاج ارائه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرلشکر سلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی از حساسیت بالایی برای‌مان برخوردار است؛ چون به تعمیق اقتدار ایران در جهان می‌انجامد؛ لذا از آحاد ملت ایران استمداد می‌کنم که برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایند.

خبرگزاری تسنیم

سرلشکر سلامی گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به تعمیق اقتدار ایران در جهان می‌انجامد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه دستاورد‌های دولت مردمی شهید جمهور با تسلیت اربعین شهدای خدمت، اظهار داشت: در سالروز ترور و سو قصد به جان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم. معظم‌له در چنین روزی افتخار جانبازی یافتند. ایشان امتداد خط نورانیت در دهه‌های سخت انقلاب هستند و از خدا می‌خواهم...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت امور خارجه در نشستی خبری گفت: امیدواریم بتوانیم در ساعات محدود باقیمانده تا مرحله آغاز رای گیری، امکان مشارکت هموطنان و حجاج ایرانی در مکه و مدینه در پای صندوق‌های رای را فراهم بیاوریم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبری در فضای مجازی پیچیده که اگر درست باشد بزرگترین بمب نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ایران منفجر خواهد شد. خبری در فضای مجازی پیچیده که اگر درست باشد بزرگترین بمب نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ایران منفجر خواهد شد. برترین‌ها: خبری در فضای مجازی پیچیده که اگر درست باشد بزرگترین بمب نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ایران منفجر خواهد شد. بر اساس این اخبار، بانک شهر مالک باشگاه پرسپولیس به سفیر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از نخست‌وزیران اسبق رژیم صهیونیستی که تجربه شکست مقابل حزب‌الله را دارد اعلام کرد نتانیاهو به جای استفاده از راهکار سیاسی برای پایان دادن به جنگ، به دنبال گسترش درگیری با حزب‌الله بوده و برای نابودی اسرائیل تلاش می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

با اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 1403/4/7 به پایان می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور بیان کرد: کانادا با وجود اینکه شعار حقوق بشری می‌دهد، نپذیرفته است که هموطنان ما از حق رأی خود برای حضور انتخابات کشورمان استفاده کنند.