سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه خبر آنلاین

انیمیشن «آتل» (تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی) به بخش مسابقه هفتمین جشنواره لوتراکی یونان راه یافت.

خبرگزاری تسنیم

در حج امسال در مجموع یک میلیون و 833 هزار و 164 زائر حضور داشتند که یک میلیون و 611 هزار و 310 نفر از خارج از این کشور به سرزمین وحی آمده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

بیش از یک میلون و 400 هزار زائر در 6 هفته گذشته به روضه شریفه مشرف شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

براساس اطلاعیه ستاد عملیات حج 1403 تاکنون بیش از 24 درصد از زائران و عوامل حج امسال سرزمین وحی را به مقصد جمهوری اسلامی ایران ترک کردند.

وب‌گاه فرارو

یک سایت آفریقایی مدت زمان قرارداد «خوان کارلوس گاریدو» در تیم فوتبال پرسپولیس را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عربستان سعودی به بزرگترین بازار ساخت و ساز جهان تبدیل می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت عربستان سعودی با رأی دادن حجاج ایرانی حاضر در دو شهر مکه و مدینه مخالفت کرد. دولت عربستان سعودی با رأی دادن حجاج ایرانی حاضر در دو شهر مکه و مدینه مخالفت کرد. به گزارش عرشه آنلاین؛ «در روز انتخابات، تعداد زیادی از هم‌وطنان ما در حج هستند و ما برنامه‌ریزی‌های لازم را برای اخذ رای از حجاج ایرانی انجام داده‌ایم» این را سخنگوی ستاد انتخابات کشور، محسن اسلامی گفته بود، اما بر اساس اعلام...

وب‌گاه الف

دولت عربستان سعودی با رأی دادن حجاج ایرانی حاضر در دو شهر مکه و مدینه مخالفت کرد. با این حساب، حدود 50 هزار ایرانی نمی‌توانند به نامزد مورد علاقه‌شان رأی بدهند.

وب‌گاه فرارو

با شکسته شدن حکم چهار مرد و یک زن که برای تسویه حساب مالی مرد ثروتمندی را کشته‌اند، بار دیگر متهمان در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شدند.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال الهلال عربستان می‌خواهد با قدرت وارد بازار نقل‌وانتقالات تابستانی شود.

وب‌گاه الف

40 روز از سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور می‌گذرد؛ رئیس جمهوری که به جرات می‌توان گفت بداخلاقی‌ها نسبت به وی از همان مناظرات انتخابات 1400 به صورت برنامه‌ریزی‌شده آغاز شد و حتی بعد از شهادت او نه تنها اصلاح نشد، بلکه با سر برآوردن مدعیان جدید با شیوه‌های نو دنبال شد و می‌شود، مثل ادعای طرح‌شده در حوزه عملکرد دولت دوازدهم برای خرید واکسن کرونا.

وب‌گاه مشرق نیوز

سایت آفریقایی مدت زمان قرارداد «خوان کارلوس گاریدو» در تیم فوتبال پرسپولیس را اعلام کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مقامات سعودی روز یکشنبه اعلام کردند که بیش از 1300 نفر در مراسم حج امسال در عربستان سعودی جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه فرارو

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت اعلام کرد: با آزمایش‌های انجام‌شده در ایران، تاکنون 90 نفر از هموطنان مورد گزش پشه آئدس قرار گرفته‌اند که 3 نفر از آنان جان خود را از دست داده‌اند.