سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبری در فضای مجازی پیچیده که اگر درست باشد بزرگترین بمب نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ایران منفجر خواهد شد. خبری در فضای مجازی پیچیده که اگر درست باشد بزرگترین بمب نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ایران منفجر خواهد شد. برترین‌ها: خبری در فضای مجازی پیچیده که اگر درست باشد بزرگترین بمب نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ایران منفجر خواهد شد. بر اساس این اخبار، بانک شهر مالک باشگاه پرسپولیس به سفیر...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از نخست‌وزیران اسبق رژیم صهیونیستی که تجربه شکست مقابل حزب‌الله را دارد اعلام کرد نتانیاهو به جای استفاده از راهکار سیاسی برای پایان دادن به جنگ، به دنبال گسترش درگیری با حزب‌الله بوده و برای نابودی اسرائیل تلاش می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

با اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 1403/4/7 به پایان می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور بیان کرد: کانادا با وجود اینکه شعار حقوق بشری می‌دهد، نپذیرفته است که هموطنان ما از حق رأی خود برای حضور انتخابات کشورمان استفاده کنند.

وب‌گاه گسترش

حکومت عربستان سعودی اعتراض خود را علیه حجاج ایرانی حاضر در شهرهای مکه و مدینه اعلام کرد. به همین دلیل، تقریباً 50 هزار ایرانی قادر به رأی دادن به نامزد مورد علاقه خود نیستند.

وب‌گاه الف

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولت رییسی امتداد جوهره و اندیشه رهبری بود. راز موفقیت رییسی عمل به اندیشه رهبری بود. فضای سیاسی جهان و خاورمیانه با عملِ دولت رییسی به این اندیشه، تغییر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی جدید باشگاه فوتبال پرسپولیس بعد از انعقاد قرارداد رسمی با این باشگاه، یک پیام ویدئویی در حساب کاربری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. سرمربی جدید باشگاه فوتبال پرسپولیس بعد از انعقاد قرارداد رسمی با این باشگاه، یک پیام ویدئویی در حساب کاربری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ بعد از آنکه اوسمار ویه‌را دست رد به سینه پرسپولیسی ها زد و با این تیم خداحافظی کرد،...

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که ورود به روضه منوره حرم نبوی فقط با داشتن مجوز امکان‌پذیر است، مأموران سعودی از ورود برخی از زائران دارای مجوز خودداری کردند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرمربی جدید باشگاه فوتبال پرسپولیس بعد از انعقاد قرارداد رسمی با این باشگاه، یک پیام ویدئویی در حساب کاربری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

خبرگزاری تسنیم

جامعه شناس سیاسی گفت: در روزهای آینده یخ عدم مشارکت شکسته خواهد شد و ما شاهد مشارکت بالای 50 درصد و طبق برخی گمانه‌زنی‌ها تا 60 درصد خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولت رییسی امتداد جوهره و اندیشه رهبری بود. راز موفقیت رییسی عمل به اندیشه رهبری بود. فضای سیاسی جهان و خاورمیانه با عملِ دولت رییسی به این اندیشه، تغییر کرد.

وب‌گاه تابناک

«رافائل لیائو» بازیکن تیم فوتبال میلان ایتالیا پیشنهاد نجومی تیم فوتبال الهلال عربستان را رد کرد.

وب‌گاه گسترش

مقامات سعودی اعلام کردند که بیش از 1300 نفر در مراسم حج امسال در عربستان سعودی جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه الف

طبق یکی از بندهای آیین‌نامه رقابت‌های فوتبال لیگ نخبگان آسیا، سرخابی‌های پایتخت در دور نخست این مسابقات با هم روبه‌رو نمی‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل سپاه: امتداد دولت سیزدهم در دولت چهارهم را خواهانیم سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی شهید جمهور با تسلیت اربعین شهدای خدمت گفت: در سالروز ترور و سوء قصد به جان رهبری هستیم. ایشان در چنین روزی افتخار جانبازی یافتند. ایشان امتداد خط نورانیت در دهه‌های سخت انقلاب هستند. از خدا می‌خواهم ولایت این ابوالفضل انقلاب اسلامی را به...