سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سردار سلامی گفت: وقتی مسوولان اهل ایمان باشند و به خدا توکل کنند، به میان مردم می روند و مثل آنان می شود. شبانه روز نگران مردم و کشور است و نمی‌خوابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرمربی جدید باشگاه فوتبال پرسپولیس بعد از انعقاد قرارداد رسمی با این باشگاه، یک پیام ویدئویی در حساب کاربری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلامی گفت: وقتی مسوولان اهل ایمان باشند و به خدا توکل کنند، به میان مردم می روند و مثل آنان می شود. شبانه روز نگران مردم و کشور است و نمی‌خوابد.

وب‌گاه مشرق نیوز

احمد وحیدی وزیر کشور: هنوز عربستان سعودی برگزاری انتخابات ایران در مدینه و مکه را نپذیرفته است. کانادا نیز اجازه برگزاری انتخابات را نداده است.

وب‌گاه ورزش سه

در صورتی که سپاهان راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود، ممکن است ستاره های مطرح تیم های عربستانی چندین بار به ایران سفر کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضائیه گفت: نتشار اخبار جعلی و شایعات و سیاه نمایی توسط نامزدها و ستادها و احزابشان به نحوی که باعث تشویش اذهان عمومی شود حتماً مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در قاره آسیا فردا (پنجشنبه) برگزار می‌شود و تیم‌های راه‌یافته به این مرحله حریفانشان را خواهند شناخت. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به موفقیت‌ها و لحظات تاریخی تیم‌های آسیایی در جام جهانی پس از هزاره جدید پرداخته است و به موفقیت تاریخی کره جنوبی و ژاپن در جام جهانی 2002 اشاره کرده است. 2002 - تاریخ‌سازی...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه روسیه اظهار کرد بریکس پذیرش اعضای جدید را برای مدتی تعلیق می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

خبرنگار اماراتی مدعی است که در رقابت های لیگ نخبگان، خبری از تقابل تیم هایی از یک کشور نخواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

هفت داور ایرانی با موفقیت در آزمون‌های تئوری و عملی آماده حضور در مسابقات بین المللی فصل پیش‌رو شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

در رقابت های لیگ نخبگان آسیا در مرحله گروهی تیم های یک کشور با هم دیدار نخواهند کرد اما احتمال تقابل این تیم ها در مراحل بعد وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیست و دو سال از انعقاد قرارداد کرسنت و نزدیک به 19 سال از توقف اجرای این قرارداد می‌گذرد اما کرسنت هنوز در ادبیات سیاسی ایران مساله مهم با ابعادی ناگفته است.

خبرگزاری تسنیم

طبق یکی از بندهای آیین‌نامه رقابت‌های فوتبال لیگ نخبگان آسیا، سرخابی‌های پایتخت در دور نخست این مسابقات با هم روبه‌رو نمی‌شوند.

وب‌گاه عصر ایران

کاهش وسعت نئوم و چالش‌های تأمین مالی را که دولت عربستان با آن مواجه است، در کانون توجه جهانیان قرار گرفته است. نئوم توسط دولت سعودی از طریق نهاد دارایی مستقل خود و صندوق سرمایه‌گذاری عمومی (PIF) تأمین می‌شود. هزینه رسمی ساخت نئوم، 500 میلیارد دلار و 50 درصد بیشتر از کل بودجه سالانه کشور است؛ اما تحلیلگران تخمین می‌زنند که درنهایت بیش از 2 هزار میلیارد دلار برای اجرای کامل پروژه هزینه...

وب‌گاه عصر ایران

پروژه نئوم بخشی از برنامه تنوع اقتصادی محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی برای کاهش وابستگی به نفت بود. با این حال در ماه‌های اخیر، عربستان سعودی طرح‌های خود را برای پروژه نئوم که در بیابان توسعه داده‌شده و محور چشم‌انداز 2030 است، کاهش داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان