سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یارکشی روسیه درخاورمیانه و شمال آفریقا را می‌توان در قاب نزاع طبیعی برای گذار از نظم تک قطبی به نظم چند قطبی تبیین کرد. در قاب همین گزاره مولفه هایی چون جنگ اسرائیل در غزه در کنار چالش های مشترک چون تهدید رادیکالیسم زمینه را برای هم صدایی مسکو با بازیگران عرب هموار کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

باشگاه الاتحاد عربستان که به دنبال جانشینی برای مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی خود است، مذاکرات با جان پیرو گاسپرینی، سرمربی سرشناس ایتالیایی را آغاز کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

سادیو مانه، ستاره سنگالی که تنها یک فصل در النصر عربستان حضور داشت، به نظر می‌رسد در آستانه ترک این تیم است.

وب‌گاه عصر ایران

وویچخ شزنی، دروازه‌بان لهستانی یوونتوس، پس از 7 سال حضور در این تیم، راهی عربستان خواهد شد و به جمع شاگردان ژوزه مورینیو در تیم النصر می‌پیوندد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام‌کرد: حجاج استان تهران فردا (دوشنبه، چهارم تیرماه) با یک پرواز از فرودگاه جده به فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) مراجعت می کنند.

وب‌گاه الف

مشاور عالی فرمانده سپاه گفت: هر چه قدر بسیج ارتباط خود با جمعیت مخاطب را بیشتر کند، به افزایش آرا منجر می‌شود. مردم هر گفتمانی را بهتر می‌دانند، به همان رای دهند، اما حتما پای صندوق بیایند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شهردار «حیفا» در سخنانی بر توانمندی حزب‌الله لبنان تاکید و از اقدامات رژیم صهیونیستی در قبال این منطقه اشغالی ابراز نارضایتی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌7 زائر بیمار ایرانی که به دلیل شکستگی و یا ناراحتی‌های قلبی و... در بیمارستان‌های کشور عربستان و مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه بستری بودند به میهن اسلامی منتقل شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

حجت‌الاسلام حسین طائب گفت: هر چه قدر بسیج ارتباط خود با جمعیت مخاطب را بیشتر کند، به افزایش آرا منجر می‌شود. مردم هر گفتمانی را بهتر می‌دانند، به همان رای دهند، اما حتما پای صندوق بیایند.

خبرگزاری تسنیم

مسئولان باشگاه الاتحاد جان پیرو گاسپرینی را برای سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه در نظر گرفته‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه ورزش سه

کوین دی‌بروینه بعد از درخشش مقابل رومانی گفت هنوز درباره آینده‌اش در سیتی فکر نکرده و از شروع یورو با گواردیولا صحبت نکرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

این بازیکن مشهور که به خاطر فعالیت‌های خیریه‌اش شناخته شده است، ترجیح می‌دهد بدون خالکوبی باقی بماند تا بتواند به طور منظم خون اهدا کند.

وب‌گاه تابناک

سنگربان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس آماده سفر به عربستان و عقد قرارداد با یکی از تیم‌های لیگ حرفه‌ای این کشور شد.