سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی سابق آلومینیوم و نساجی در آستانه بازگشت به لیگ برتر قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

هافبک تیم فوتبال منچسترسیتی احتمال بازی در لیگ حرفه‌ای عربستان را رد نمی‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

او اعمال فشار بر کارشناسان هسته ای آمریکا جهت حمایت از بن سلمان و غنی‌سازی اورانیوم در خاک عربستان را تکذیب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غنی سازی اورانیوم برای غرب به سان خط قرمزی است که در حال تکثیر است. از همین رو به ادعای هیل، نتانیاهو بهتر است قبل از سخنرانی 24 ژوئیه در کنگره در 24 ژوئیه، موضع خود در باب خواست هسته ای عربستان را روشن کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود پزشکیان با به‌کارگیری محمدجواد ظریف، سیگنالی به ایالات متحده و غرب و همچنین به مردم ایران در مورد تغییر احتمالی مسیر سیاست خارجی کشور در صورت پیروزی غافلگیرکننده در صندوق‌های رأی ارسال کرد. مسعود پزشکیان با به‌کارگیری محمدجواد ظریف، سیگنالی به ایالات متحده و غرب و همچنین به مردم ایران در مورد تغییر احتمالی مسیر سیاست خارجی کشور در صورت پیروزی غافلگیرکننده در صندوق‌های رأی ارسال...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: استعلام و احراز هویت رای‌دهندگان در شعب اخذ رای، برخط انجام می‌شود و شناسنامه و کارت ملی در شعب نیاز است و تمایل مردم هم استفاده از کارت ملی است.

وب‌گاه الف

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه ما نامزد درجه یک و دو نداریم، گفت: نامزدهای انتخابات می‌توانند تا 3 نفر در ستاد انتخابات کشور نماینده داشته و از قبل شروع انتخابات تا پایان حضور داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«به کسانی که سخنرانی مرا در کاشان به هم زدند گفتم کدامیک از شما با شرمندگی به خانه می‌روید؟» محمد جواد ظریف وزیر سابق امور خارجه در کلاب هاوس ایران من گفت: برخی می‌گویند چون انتخابات‌های قبلی را تحریم کردیم، به پزشکیان اجازه ورود داده شد؛ اینگونه نیست. اهم اظهارات ظریف را بخوانید؛

وب‌گاه ورزش سه

مدیربرنامه‌های محمد کودوس مدعی است که او از لیگ عربستان پیشنهادی دریافت کرده که رد کردن آن سخت است.

وب‌گاه عصر ایران

عربستان سعودی به طور رسمی به ائتلاف بین‌المللی تاب‌آوری در برابر خشکسالی (IDRA) پیوسته است. این امر تعداد اعضای IDRA را به 37 کشور و 28 سازمان بین‌المللی و تحقیقاتی افزایش می‌دهد و نشان‌دهنده تعهد فزاینده به مقابله با خشکسالی در بحبوحه تغییرات آب‌وهوایی و مدیریت ناپایدار زمین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که گمانه زنی ها درباره توافق امنیتی احتمالی میان واشنگتن و ریاض افزایش یافته، منتقدان براین باورند که چنین توافقی می تواند خاورمیانه را در آستانه رقابت هسته ای فراگیر قرار داده و همزمان تهدیدها علیه تل‌آویو را بیشتر کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ظریف گفت: تحریم انتخابات باعث حاکم شدن خالص سازان می شود تا عده دیگری را خانه نشین کنند.

وب‌گاه ورزش سه

ابراهیم عبدالله الساده، رئیس باشگاه الشمال قطر، از عقد قرارداد رسمی با بغداد بونجاح خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های ترکیه‌ای از توافق اولیه میان بشیکتاش و النصر برای انتقال سادیو مانه خبر می‌دهند.