سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه فرارو

منچستریونایتد، آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن به دنبال ژوائو نوس هستند اما بنفیکا برای فروش او 120 میلیون یورو می‌خواهد و به هیچ عنوان راضی به کاهش قیمت نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان فصل گذشته لیگ حرفه ای عربستان، قصد دارد بازیکن تیم فوتبال بارسلونا که زیر سایه لامین یامال قرار گرفته را به خدمت بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

با اعلام مارکا، ناچو فرناندز، کاپیتان رئال، امروز با باشگاه القادسیه عربستان قراردادش را رسما امضا کرد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از پیدا شدن دختری 20 ساله که شش ماه پیش توسط فردی به گروگان گرفته شده بود، خبر داد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده مرزبانی فراجا از انهدام باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از نیم تن انواع موادمخدر صنعتی و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات توسط مرزبانان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

دو پسرخاله که یکی از آن‌ها ادعا می‌کرد بادیگارد بازیگر معروف سینما و تلویزیون است، برای اموال یک مرد تاجر نقشه می‌کشند، اما نقشه سرقت آن‌ها به جنایت ختم می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید علی مرعشی گفت: از شروع عملیات بهداشتی و درمانی هلال‌احمر در حج تمتع سال جاری، 750 هزار و 442 خدمت (شامل ویزیت عمومی و تخصصی، دارو و نسخه، خدمات پاراکلینیک، پرستاری، امداد و انتقال و.) به زائران ارائه شده که از این میزان، 708 هزار و 159 خدمت در مکه و مشاعر و 42 هزار و 283 خدمت در مدینه ارائه شده است. در حال حاضر 26 زائر در بیمارستان هلال‌احمر...

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات جان 15 نفر در حادثه انفجار و آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

لوکا مودریچ بعد از قطعی شدن جدایی ناچو، بازوبند کاپیتانی رئال مادرید را در اختیار خواهد گرفت.

وب‌گاه فرارو

مرگ 2 عضو از یک خانواده چهارنفره روی تخت بیمارستان به‌دلیل مسمومیت با سم مهلک سیانور پای کارآگاهان جنایی را به موضوع باز کرد و در نهایت، به دستگیری دو دختر 18 ساله انجامید.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه الخلیج نوشت که سرمربی جدید کلباء مشخص شده و این تیم تلاش می کند تا قایدی و مغانلو را نیز در ترکیب خود داشته باشد.

وب‌گاه الف

در فاصله کمتر از یک هفته به موعد برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، با حضور آقایان سعید لیلاز فعال سیاسی اصلاح‌طلب و از حامیان مسعود پزشکیان و سیدنظام‌الدین موسوی نماینده سابق تهران در مجلس به تحلیل فضای حاکم بر انتخابات این دوره پرداختیم.

وب‌گاه گسترش

یکی از مهم ترین نکات در حوزه انرژی، سوآپ و تهاتر است.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از ارائه بیش از 750 هزار خدمت بهداشتی و درمانی به حجاج ایرانی در عربستان تا امروز خبر داد.