سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی لبنان در پیامی ویدئویی به اسرائیل هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای از حمله موشکی به برخی مواضع اسرائیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پکن خود را به عنوان جایگزینی برای ایالات متحده معرفی می کند، اما اینکه چگونه این استراتژی در درازمدت علیه قدرت سیاسی و نظامی آمریکا عمل خواهد کرد، نامشخص است. به گزارش روزنامه صبح چین جنوبی، تعهدات چین در خاورمیانه در دهه گذشته، به ویژه پس از بهار عربی و در بحبوحه خروج ایالات متحده از منطقه، افزایش یافته است. به طور سنتی، پکن برای ایجاد روابط متوازن با همه طرف ها و در عین حال اجتناب...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بلال صعب رئیس بخش آمریکا - خاورمیانه و مشاور شورای علمی - آکادمیک تحقیقات و مشاوره TRENDS در یادداشتی برای سایت «بریکینگ دیفنس» بزرگ‌ترین آژانس خبری مستقر در نیویورک که متمرکز بر حوزه دفاعی است، برخی از چالش های ایجاد یک پیمان دفاعی ایالات متحده و عربستان سعودی را به بحث گذاشته است.

خبرگزاری تسنیم

جزئیات قراردادی که به زودی کاپیتان فصل گذشته رئال مادرید را به عربستان سعودی خواهد برد، مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظریف: بسیار آرزومندانه است که بتوانم از این مجلس حتی رأی اعتماد بگیرم / تحریم انتخابات باعث نمی‌شود منجی به ایران بیاید / خیلی فرق می‌کند پزشکیان در شورای امنیت ملی و جلسه با رهبری بنشیند یا سعید جلیلی / من با تک تک سلول هایم می‌دانم این چقدر برای کشور خطرناک است ظریف، وزیر سابق امور خارجه در در کلاب هاوس ایران من اظهار داشت که تحریم انتخابات باعث نمی‌شود منجی به ایران بیاید. عربستان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عربستان سعودی در ماه آینده میلادی میزبان جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی است که میزان جوایز آن با رکوردشکنی همراه بوده است. محمد بن سلمان اعلام کرده این رقابت پیشرفت ما را در دستیابی به اهداف چشم‌انداز 2030 که شامل تنوع بخشیدن به اقتصاد، رشد بخش گردشگری، ایجاد مشاغل جدید در صنایع مختلف و ارائه سرگرمی در سطح جهانی برای شهروندان، ساکنان و بازدیدکنندگان به‌طور یکسان است، تقویت...

وب‌گاه ورزش سه

امسال تابستان فیفا شانزده باشگاه عربستانی را محکوم کرده و اجازه حضور در نقل و انتقالات را به آنها نمی‌دهد.

وب‌گاه ورزش سه

منچستریونایتد بعد از گل سوم پرتغال به ترکیه توسط برونو فرناندس در اینستاگرام پستی منتشر کرد که کریستیانو رونالدو در مرکز آن بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه اردن امروز (شنبه) در بیانیه‌ای خواستار اقدام فوری جامعه بین‌المللی درباره پرونده جنگ غزه و حفاظت از غیرنظامیان در این باریکه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاپیتان فصل قبل تیم فوتبال رئال مادرید با القادسیه عربستان به توافق نهایی رسید و راهی لیگ این کشور خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از تحلیلگران در تلاش اند تا به چرایی شکست پلن‌های بایدن برای تحقق صلح در غزه پاسخ دهند. به باور آنها پاسخ به این سوال منوط به بررسی انگیزه های سیاسی بنیامین نتانیاهو و همچنین درک اهرم‌هایی است که در اختیار رهبر ارشد حماس قرار دارد.

وب‌گاه الف

کاپیتان فصل قبل تیم فوتبال رئال مادرید با القادسیه عربستان به توافق نهایی رسید و راهی لیگ این کشور خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز، مراسم گرامیداشت روز ملی اصناف با حضور فعالان صنعتی و صنفی، روسای اتحادیه‌های صنفی، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و محمدباقر قالیباف به عنوان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه تازه صعود کرده القادسیه در ادامه خریدهای مهم خود، با ناچو فرناندز به توافق رسیده است.