سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه اردن امروز (شنبه) در بیانیه‌ای خواستار اقدام فوری جامعه بین‌المللی درباره پرونده جنگ غزه و حفاظت از غیرنظامیان در این باریکه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کاپیتان فصل قبل تیم فوتبال رئال مادرید با القادسیه عربستان به توافق نهایی رسید و راهی لیگ این کشور خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از تحلیلگران در تلاش اند تا به چرایی شکست پلن‌های بایدن برای تحقق صلح در غزه پاسخ دهند. به باور آنها پاسخ به این سوال منوط به بررسی انگیزه های سیاسی بنیامین نتانیاهو و همچنین درک اهرم‌هایی است که در اختیار رهبر ارشد حماس قرار دارد.

وب‌گاه الف

کاپیتان فصل قبل تیم فوتبال رئال مادرید با القادسیه عربستان به توافق نهایی رسید و راهی لیگ این کشور خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز، مراسم گرامیداشت روز ملی اصناف با حضور فعالان صنعتی و صنفی، روسای اتحادیه‌های صنفی، اتاق بازرگانی، اتاق تعاون و محمدباقر قالیباف به عنوان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه تازه صعود کرده القادسیه در ادامه خریدهای مهم خود، با ناچو فرناندز به توافق رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رفتار تحسین برانگیز کریسیتانو رونالدو با یک دختر بچه هوادار به سوژه عکاسان تبدیل شد. رفتار تحسین برانگیز کریسیتانو رونالدو با یک دختر بچه هوادار به سوژه عکاسان تبدیل شد. به گزارش عرشه آنلاین، دور دوم از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 با دیدار مهم پرتغال و ترکیه از گروه F در جریان است.

وب‌گاه عصر ایران

سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان، ناچو فرناندز، کاپیتان سابق رئال مادرید، با قراردادی دو ساله به تیم القادسیه عربستان پیوست.

وب‌گاه عصر ایران

پس از حضور کریستیانو رونالدو و دیگر ستارگان بزرگ در فوتبال عربستان، حالا نوبت به ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی، است که مورد توجه دو باشگاه بزرگ این کشور یعنی الاهلی و الهلال قرار بگیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت آموزش و پرورش نوار غزه اعلام کرد: از هفتم اکتبر تاکنون بیش از 800 هزار دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی نوار غزه از حق خود در تحصیل محروم شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسامی کشورهایی که بیشترین زائرین حج را دارند اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسامی کشورهایی که بیشترین زائرین حج را دارند اعلام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمهوری اسلامی ایران به عنوان رئیس مجمع گفت‌وگوی آسیایی میزبان نشست وزرای خارجه کشورهای عضو این گروه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پیشین وزیر کشور در دوره اصلاحات گفت: به لحاظ شخصیتی و رویکردهایی که در نظام حکمرانی می‌توان سراغ گرفت، میان پزشکیان و روحانی شباهت‌هایی وجود دارد و حتماً قرابت بهتری در مقایسه این دو دولت با دولت احمدی‌نژاد و دولت تقریباً سه‌ساله رئیسی وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

بورخا خوسلو، مهاجم اسپانیایی رئال مادرید، به دلیل تراکم نفرات در خط حمله و حضور ستاره‌های جوانی مانند کیلیان امباپه، راهی لیگ عربستان شد. او با دریافت دستمزد 5 برابر بیشتر از رئال، به تیمی در این لیگ ثروتمند خواهد پیوست.

وب‌گاه 55 آنلاین

کسانی که امروز به جلسه دکتر ظریف در کاشان یورش بردند، همان کسانی هستند که سفارت عربستان سعودی را آتش زدند تا برای کشور بحران درست کنند.