سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با گذشت بیش از هشت‌ماه از جنگ غزه، اسرائیل مدعی است که جنگی همه‌جانبه علیه حزب‌الله لبنان را آغاز خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که گمانه زنی ها در باب رویارویی احتمالی اسرائیل و حزب الله افزایش یافته، گروهی ضمن هشدار در باب پس لرزه های این رویارویی برای جهان، از تقلای بازیگران عرب حاشیه خلیج فارس می گویند؛ بازیگرانی که تحت فشار افکار عمومی و برای حراست از دستاوردهای اقتصادی شان به دنبال اهرم های دیپلماتیک برای توقف این فرایند هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ظریف عضو ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان تصریح کرد: شجاعت در تصمیم گیری و در هزینه کردن از خود درست است، شجاعت در هزینه کردن از جیب مردم درست نیست، مردم ما مستحق این هستند که ما در راه آنها قربانی شویم، مردم ما مستحق این نیستند که قربانی مطامع حزبی و سیاسی ما شوند، مردم ما شهید دادند که با گوشت 700 هزار تومانی زندگی کنند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

یک حقوقدان بین الملل در توئیتی نوشت: کسانی که به جلسه ظریف در کاشان یورش بردند، همان کسانی هستند که سفارت عربستان سعودی را آتش زدند.

وب‌گاه گسترش

روسیه توانست با تخفیف های فروش نفت، عربستان را در بازار بزرگ انرژی شکست دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی پورتو گزینه اصلی هدایت النصر عربستان شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی جمهوری اسلامی ایران در دیدار ژانگ جون، همتای چینی خود با اشاره به توسعه همکاری‌های سیاسی و اقتصادی دو کشور طی سال‌های اخیر، خواستار توسعه همکاری‌های حقوقی و قضائی ایران و چین شده و بریکس را چارچوب خوبی برای توسعه مناسبات دو و چندجانبه اعضا خواند. رئیس دیوان‌عالی کشور چین نیز از روابط دو کشور به عنوان...

خبرگزاری تسنیم

رئیس دیوان عالی کشور در دیدار با همتای چینی خود گفت: نشست بریکس چارچوب خوبی برای توسعه مناسبات قضایی دو و چندجانبه اعضاست.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه ورزش سه

میشل پلاتینی اطمینان دارد که در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد شکل‌گیری سوپرلیگ و تحولی بزرگ در فوتبال خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اتاق بازرگانی مکه درآمد عربستان از مراسم حج امسال را تخمین زد اتاق بازرگانی مکه درآمد عربستان از مراسم حج امسال را تخمین زد به گزارش عرشه آنلاین، اتاق بازرگانی مکه پیش‌بینی می‌کند که عربستان سعودی از حج امسال به طور متوسط بین 10 تا 15 میلیارد دلار درآمد خواهد داشت. هتل‌ها و رستوران‌های مکه به ویژه در اطراف مسجدالحرام در طول حج و عمره ماه رمضان تقریباً به طور کامل رزرو می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه المیادین از وقوع درگیری های شدید در مناطق مختلف نوارغزه از صبح امروز شنبه خبر دادند؛ درگیری و عملیات نیروهای مقاومت علیه نظامیان رژیم صهیونیستی.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه القادسیه عربستان رسما پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن ناچو فرناندز ارائه کرده است.

وب‌گاه فرارو

با نخستین پرواز‌ها از دو فرودگاه مدینه و جده به مقصد اهواز و تهران، خروج زائران کشورمان از سرزمین وحی آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازگشت حجاج به کشور آغاز شد.