چهارشنبه 4 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه فرارو

اگر اوسمار تیم جدید خود را به‌زودی معرفی کند و آن تیم پرسپولیس نباشد باید گفت باشگاه پرسپولیس در سه هفته اخیر برای گرفتن امضای نهایی از اوسمار سرکار بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

امیر عرب‌براقی و فرهاد مروجی به دادستانی احضار نشده‌اند.

وب‌گاه فرارو

علی خضریان، نماینده مجلس و سخنگوی کمیسیون اصل 90، گفت که «طلب بازیکن خارجی را عمدا نمی‌دهند تا پول شکایت آن به جیب دلال برود! یک مربی می‌گوید من با فلان دلال کار می‌کنم؛ آنوقت قرارداد یک میلیاردی بازیکن، 10 میلیارد می‌شود. سهم بازیکن 2 میلیارد است و 8 میلیارد دیگر معلوم نیست کجا می‌رود».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اطلاعیه شماره 5 ستاد عملیات بهداشت و درمان هلال‌احمر در حج تمتع 1403 به شرح زیر است: 1- از شروع عملیات بهداشتی و درمانی هلال‌احمر در حج تمتع سال جاری، 303 هزار و 496 خدمت به زائران ارائه شده که از این میزان، 266 هزار و 132 خدمت در مکه و 37 هزار و 364 خدمت در مدینه ارائه شده است. در حال حاضر 31 زائر در بیمارستان هلال‌احمر و 17 زائر در بیمارستان...

وب‌گاه فرارو

رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به رئیس دادگستری استان کرمان درخواست کرد که موارد مربوط به اتفاقات رخ داده در پرونده مس رفسنجان به اطلاع این نهاد برسد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این ویدیو پزشکیان در سال 1399 پیرامونِ #برجام، حمله به #سفارت_عربستان، #جلیلی و وضعیت کشور در صورت «رییس‌جمهور شدن جلیلی» صحبت کرده است. مُصطفی فقیهی مدیر مسیول سایت انتخاب بخشی از گفت وگوی خود با مسعود پزشکیان که در سال 1399 انجام گرفته بود را مجدد بازنشر کرد به گزارش عرشه آنلاین، در این ویدیو پزشکیان در سال 1399 پیرامونِ #برجام، حمله به #سفارت_عربستان، #جلیلی و وضعیت کشور در صورت...

وب‌گاه فرارو

هم تیمی سابق رونالدو باور دارد که این اسطوره فوتبال، در نهایت روی نیمکت تیم ملی کشورش می‌نشیند.

وب‌گاه فرارو

باشگاه مس کرمان فصل آینده در استادیوم جدید خود به مصاف حریفان می‌رود.

خبرگزاری تسنیم

پویش کتابخوانی کتاب و زندگی با محوریت «یار کجاست؟» از امروز، 22 خردادماه، همزمان با برگزاری مناسک حج کار خود را آغاز خواهد کرد.

وب‌گاه فرارو

باشگاه پرسپولیس با صدور پیامی، حضور دو تیم فوتبال خیبر و چادرملو اردکان در لیگ برتر خلیج فارس را به این باشگاه‌ها خیرمقدم و به اهالی فوتبال خرم‌آباد و یزد تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

عملیات اعزام زائران ایرانی به عربستان با ورود بیش از 85 هزارو 700 زائر به دو فرودگاه جده و مدینه پایان یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای امور خارجه ایران و عربستان در حاشیه دومین روز اجلاس وزرای خارجه بریکس با یکدیگر دیدار و تبادل نظر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی باقری‌کنی سرپرست وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران در دومین روز حضور خود در نیژنی نووگورود روسیه با فیصل بن‌فرحان وزیرخارجه عربستان سعووی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه فرارو

نام امیرمحمد یزدانی و چند مدعی حضور در مسابقات جهانی 2024 آلبانی در لیست نفرات دعوتی به دور جدید اردوی تیم ملی نیست.

وب‌گاه فرارو

امروز قرار است تکلیف آینده کاری جواد نکونام در استقلال مشخص شود.