چهارشنبه 4 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست وزرای خارجه بریکس صبح روز دوشنبه 10 ژوئن در نیژنی نووگورود روسیه آغاز به کار کرد. این اولین حضور رسمی ایران در سطح وزیر خارجه پس از پیوستن به این بلوک اقتصادی در ژانویه 2024 است. سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران یکشنبه شب برای شرکت در نشست وزرای خارجه کشورهای عضو گروه بریکس به روسیه رفت و دیروز دوشنبه در این نشست شرکت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موضع گیری اخیر چین و هم صدایی اش با امارات در باب جزایر سه گانه ایرانی که با واکنش تند تهران روبرو شد، به گمانه زنی ها در باب تاثیر چنین کنش هایی بر روابط تهران و پکن دامن زد. گروهی با اشاره به روابط راهبردی دو بازیگر مدعی اند که این گزاره نمی تواند تاثیری منفی بگذارد و گروهی دیگر باور متفاوتی دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد که روبروت لواندوفسکی به لیگ این کشور نزدیک شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست امور خارجه در نامه‌ای به دبیرکل و رئیس شورای امنیت سازمان ملل بر نقش حیاتی و مسئولیت اجتناب‌ناپذیر سازمان ملل متحد در قبال نسل‌کشی در غزه توسط اسرائیل تأکید کرد.

وب‌گاه الف

روزنامه الریاضیه عربستان اعلام کرد که روبروت لواندوفسکی به لیگ این کشور نزدیک شده است.

وب‌گاه عصر ایران

طبق گزارش روزنامه ایتالیایی ایل ماتینو، باشگاه الاهلی عربستان آماده است برای جذب ویکتور اوسیمن، مهاجم نیجریه‌ای ناپولی، رقمی نجومی هزینه کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هاکان فیدان، وزیر خارجه ترکیه امروز در مسکو با رئیس سرویس اطلاعات خارجی و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار و گفتگو کرد.

وب‌گاه گسترش

قرارداد نفتی عربستان سعودی و ایالات متحده به پایان رسیده است و این موضوع سود را به بیت‌کوین و کل صنعت ارزهای دیجیتال سرازیر کرده است. زیرا این کشور حاشیه خلیج فارس اکنون مسیر را برای پذیرش انواع ارزها در پرداخت‌های خود باز کرده است.

وب‌گاه عصر ایران

طبق گزارش روزنامه الریاضیه عربستان، احتمال انتقال روبرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بارسلونا، به لیگ عربستان در تابستان امسال وجود دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت بهداشت عربستان سعودی از ارائه خدمات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر ایران به زائران و حجاج ایرانی در درمانگاه‌های مکه و مدینه قدردانی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی تنیس ایران در اولین بازی مرحله گروهی مسابقات دیویس کاپ منطقه سه آسیا و اقیانوسیه برابر اردن شکست خورد.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه ایتالیایی ایل‌ماتینو مدعی شد باشگاه الاهلی عربستان آماده است بند فسخ 120 میلیون یورویی ویکتور اوسیمن را فعال کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کاخ سفید در تلاش است تا در میانه ماه‌ها گفتگوی بی‌نتیجه آتش‌بس میان اسرائیل و حماس، تلاش‌های دیپلماتیک گسترده‌تر منطقه‌ای را ادامه داده و عادی‌سازی سعودی - اسرائیلی را رقم بزند.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو امروز به عنوان کاپیتان پرتغال در عکسهای رسمی یوفا از تیم ملی این کشورش مقابل لنز دوربین ایستاد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه القادسیه عربستان سنگربان شماره یک تیم ملی بلژیک را به خدمت گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی، با درخشش خیره‌کننده در لیگ عربستان، نام خود را در بین مدعیان بهترین بازیکن یورو 2024 قرار داده است.