چهارشنبه 4 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مفتی سلطنت عمان در بیانیه‌ای از همه مسلمانان خواست بخشی از سرمایه‌های خود را برای تأمین مواد غذایی و اسلحه برای فلسطینیان غزه صرف کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ساختمان کنسولگری آمریکا در شمال سیدنی، استرالیا هدف حمله قرار گرفته و تخریب شد و پلیس در حال بررسی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

پسر کارلو آنچلوتی با وجود پیشنهاد نجومی تیم عربستانی حاضر نشد راهی لیگ این کشور شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

تاکنون حدود از یک میلیون و 300 هزار زائر حج تمتع از کشورهای مختلف وارد سرزمین وحی شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ریاض و واشنگتن به امضای پیمان دفاعی نزدیک می‌شوند و آمریکا بر اساس این توافق، عربستان سعودی را متحد اصلی خارج از ناتو برای خود تلقی خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکا و عربستان به انعقاد پیمان امنیتی که به موجب آن، ریاض متحد راهبردی واشنگتن در خارج از ناتو خواهد شد، نزدیک می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه ورزش سه

رئال مادرید در حال حاضر موفق‌ترین دوره تاریخ خود را پشت سر می‌گذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در رأس هیاتی به منظور شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه بریکس تهران را به مقصد شهر «نیژنی نووگورود» روسیه ترک کرد.

وب‌گاه الف

رئیس باشگاه بایرن مونیخ به انتقاد از دستمزد سنگین رئال‌مادرید برای فوق‌ستاره فرانسوی پرداخت و آن را زمینه‌ساز مرگ فوتبال توصیف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیلاز با بیان اینکه با اعلام اسامی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده موج جدیدی از امیدواری در جامعه ایران جاری شده که اگر گروه‌های سیاسی به درستی و با استفاده از اصول درست سیاسی از آن استفاده کنند یکی از شاداب‌ترین انتخاب‌های تاریخ ایران بعد از آقای خاتمی را خواهیم داشت. لیلاز با بیان اینکه با اعلام اسامی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده موج جدیدی از امیدواری در جامعه ایران جاری شده که اگر گروه‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خوش و بش کریستیانو رونالدو، ابرستاره تیم ملی فوتبال پرتغال، با یک هوادار ویژه در کمپ تمرینی تیم ملی پرتغال، بازتاب زیادی در فضای مجازی داتشه است. خوش و بش کریستیانو رونالدو، ابرستاره تیم ملی فوتبال پرتغال، با یک هوادار ویژه در کمپ تمرینی تیم ملی پرتغال، بازتاب زیادی در فضای مجازی داتشه است. به گزارش عرشه آنلاین، تیم ملی پرتغال که به زودی باید در جام ملت های اروپا (یورو) شرکت کند، در...

وب‌گاه عصر ایران

باشگاه الاهلی عربستان که در فصل گذشته لیگ این کشور به مقام سومی دست یافت، در نقل و انتقالات تابستانی با هدف تقویت خط میانی و خط حمله خود، دو ستاره بزرگ فوتبال اروپا را در نظر گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

نیمار با وجود فصل فاجعه‌بارش در الهلال که با پنج بازی به پایان رسید در این کشور لقب جدیدی پیدا کرده است: جادوگر.