چهارشنبه 4 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شرایط کنونی دولت بایدن ممکن است به رویکرد قبلی خود برای دور نگه داشتن اردوغان بازگردد. اما در شرایطی که جهان درگیر آشفتگی است، نه ترکیه و نه ایالات متحده هیچکدام این شانس را ندارند تا دور از هم بمانند.

وب‌گاه گسترش

اوپک پلاس تصمیم دارد تا کاهش عرضه نفت را تمدید کند و این موضوع با چراغ سبز دبیر کل اوپک همراه شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری «تاس»، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز، دوشنبه در نشست وزرای خارجه کشور‌های عضو گروه بریکس، تاکید کرد که رویداد‌های اخیر در عرصه بین‌المللی این نقاب را از چهره غرب که به دنبال دیکته کردن قوانین خود بر تمامی جهان بوده، برداشته است. لاوروف گفت: رویداد‌های بین‌المللی اخیر نقاب را چهره کسانی برداشته است که تاکنون در کلام...

وب‌گاه عصر ایران

رویترز نوشت تصویب این معاهده در مجلس سنای امریکا سخت است مگر اینکه شامل عادی سازی روابط میان اسرائیل و عربستان سعودی باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز 21 خرداد ماه با اعزام آخرین گروه زائران استان‌های تهران، آذربایجان غربی و گلستان از فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، گرگان و ارومیه به پایان می‌رسد. گفتنی است، در این عملیات بیش از 88 هزار زائر حج تمتع از 21 فرودگاه کشور به عربستان اعزام شدند. شایان ذکر است، بازگشت حجاج به کشور از یکم تیر ماه آغاز می‌شود و تا روز 22 تیرماه ادامه دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت اقدامات برخی طرف‌های اروپایی علیه ایران، اقدامات غیرسازنده از سوی طرف‌هایی است که خود در ارتباط با موضوع هسته‌ای و برجام، متهم اول و آخر هستند.

وب‌گاه عصر ایران

بر اساس این گزارش، مقام‌های آمریکا و عربستان اظهار کردند پیش‌نویس این معاهده به صورت تقریبی از معاهده امنیتی دوجانبه واشنگتن با ژاپن الگوبرداری شده است.

وب‌گاه ورزش سه

یورو 2024 از جمعه آینده (25 خرداد) با بازی آلمان و اسکاتلند در شهر مونیخ آغاز می‌شود و میزبان، خوشبینانه در رویای کسب عنوان قهرمانی است.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی پیشین تیم فوتبال یوونتوس با وجود دریافت پیشنهادهای پرزرق و برق از عربستان، فعلاً قصد ترک فوتبال اروپا را ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی وزارت خارجه گفت: در بسیاری از گزارش‌ها اینگونه مطرح شده که نیروهای نظامی و اطلاعاتی امریکا و انگلیس هم در جنایات «اردوگاه النصیره» نقش داشتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به بررسی دیدار پیش روی تیم ملی ایران در انتخابی جام جهانی پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری و در پاسخ به سوال خبرگزاری دانشجو گفت: اصل و اساس برای دولت جمهوری اسلامی ایران و وزارت خارجه به عنوان بازوی اجرایی برگزاری انتخابات در خارج از کشور، ایجاد شرایط و امکانات برای مشارکت همه شهروندان واجد صلاحیت رای دادن در انتخابات و اخذ رای از آنهاست. وی افزود: طبیعتا با برخی کشور‌ها مشکلاتی داریم از جمله...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، تاکنون صعود قطر، ژاپن، کره‌جنوبی، عمان، ایران، ازبکستان، عراق، عربستان، اردن، امارات، بحرین، استرالیا و فلسطین قطعی شده و پنج تیم باقی مانده در هفته پایانی مشخص می‌شوند. هفته پنجم رقابت‌های دور دوم مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا به شرح زیر است: 13:44 ژاپن _ سوریه 14:30 کره جنوبی _ چین 15:40 استرالیا _ فلسطین 16:00 تایلند _ سنگاپور اندونزی...

وب‌گاه الف

قرعه‌کشی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا 7 تیر در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ستاد مکه از انتقال 83 هزار و 897 نفر از زائران کشورمان تا پایان وقت روز یکشنبه (20 خرداد) به سرزمین وحی خبر داد که در این میان سهم فرودگاه مدینه بیش از 50 هزار نفر بوده است. پرواز‌های اعزام زائران حج تمتع کشورمان که از بامداد 24 اردیبهشت به سرزمین وحی آغاز شده طبق اعلام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، روز دوشنبه (21 خرداد) پایان می‌یابد. بر...