چهارشنبه 4 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه ورزش سه

حامد الشنقیطی، دروازه‌بان جوان الشباب، با قراردادی پنج ساله به الاتحاد عربستان پیوست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از گزینه‌های پرسپولیس خوسه پسیرو پرتغالی است که مربی‌ای شناخته شده و دارای کارنامه به حساب می‌آید یکی از گزینه‌های پرسپولیس خوسه پسیرو پرتغالی است که مربی‌ای شناخته شده و دارای کارنامه به حساب می‌آید پرسپولیس با از دست دادن احتمالی اوسمار ویرا دنبال گزینه خارجی خواهد رفت. تنها گزینه داخلی مدیران باشگاه پرسپولیس برای هدایت این تیم علی دایی است که نه شرایط مربیگری دارد نه خودش رغبتی...

وب‌گاه عصر ایران

عربستان در صدد است صنعت نفت حیاتی خود را با منابع انرژی دیگر مانند باد و خورشید جایگزین کند، زیرا با فشار برای کاهش انتشار کربن مواجه است.

وب‌گاه ورزش سه

سر جیم راتکلیف، مالک منچستر یونایتد، در تابستان امسال وظایف سخت و زیادی دارد.

وب‌گاه ورزش سه

در میان تیم‌های حاضر در یورو 2024، لیگ انگلیس، ایتالیا و آلمان بیشترین نماینده را دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وویچک شزنی پیشنهاد 30 میلیون یورویی عربستانی‌ها برای حضور در لیگ این کشور را رد کرد.

وب‌گاه گسترش

یکی از موضوعات مهمی که در روزهای اخیر درباره نیم فصل گذشته لیگ برتر مطرح شده است، بحث قرارداد استوان اورانوف با باشگاه پرسپولیس است. در طول این روزها، شایعاتی بر سر دلایل عدم جذب اورانوف توسط جواد نکونام و علی خطیر به وجود آمده است. بعضی از پیشکسوتان باشگاه نیز به شدت این شایعات را تأیید می‌کنند و درباره رد کردن پیشنهاد جذب این بازیکن از سوی جواد نکونام صحبت می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: روز جمعه برخی کانال‌های تلگرامی از سفر قریب‌الوقوع محمد بن‌سلمان ولیعهد عربستان سعودی به تهران خبر دادند و نوشتند که بن‌سلمان به زودی به ایران سفر می‌کند. خبری که مجددا احتمال سفر حاکم دوفاکتوی عربستان به جمهوری اسلامی پس از گفت‌وگوی تلفنی وی با محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری ایران در 4 خرداد را پررنگ کرد. اما دو منبع آشنا به این موضوع که نخواستند نامشان فاش شود به «دنیای‌اقتصاد»...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای‌اقتصاد: خبرگزاری‌های داخلی به نقل از محمد جمشیدی مشاور رئیس‌جمهور ایران گزارش دادند که بحرین از طریق روسیه درخواستی برای برقراری مجدد روابط دیپلماتیک با ایران ارسال کرده است. مقامات بحرینی پیش‌تر گفته بودند که منامه پس از سال‌ها تنش به دنبال بهبود روابط با تهران است. الجزیره نیز 7 ژوئن در گزارشی نوشت: اظهارنظر جمشیدی روز جمعه پس از چند سیگنال علنی مقامات بحرینی مبنی بر آمادگی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران فارغ از اختلاف‌هایش با طالبان، به واسطه مولفه‌هایی چون امنیت مرزی و مقابله با تروریسم تلاش دارد تا با رهبران امروز افغانستان همکاری داشته و بدین طریق ضمن حراست از منافع ملی، ثبات منطقه را محقق کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز بازار نوسان محدود افزایشی را تجربه کرد و درهم امارات هم با روند صعودی نسبی، 144 تومان گران شد. ارزش هر درهم عصر امروز و در پایان فعالیت بازار به 16291 تومان رسیده است.

وب‌گاه گسترش

آنطور که شواهد نشان می دهد، آمریکا ذخایر نفت خود را افزایش داده است.

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورینیو اعلام کرد رافا سیلوا، ستاره بنفیکا، را برای فنرباغچه در نظر داشته ولی او به زودی به گالاتاسرای می‌پیوندد.

وب‌گاه عصر ایران

با وجود حضور در تورنمنت‌های مشابه، فصل فوتبالی ایران با 317 روز به مراتب طولانی‌تر از عربستان، قطر و امارات است.

وب‌گاه عصر ایران

علیرغم حضور ستاره‌هایی مانند کریم بنزما، الاتحاد عربستان با هدایت مارسلو گایاردوی آرژانتینی ناکام ماند و این مربی آرژانتینی از سمت خود اخراج شد.

وب‌گاه عصر ایران

برخلاف شایعات اخیر، به نظر می‌رسد کوین دی‌بروین، ستاره منچسترسیتی، هیچ قصدی برای پیوستن به لیگ عربستان ندارد و مصاحبه قبلی او مبنی بر تمایل به این انتقال، صرفاً یک ترفند برای فریب باشگاه‌های عربستانی بوده است.