چهارشنبه 4 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه الف

رئیس باشگاه بایرن مونیخ به انتقاد از دستمزد سنگین رئال‌مادرید برای فوق‌ستاره فرانسوی پرداخت و آن را زمینه‌ساز مرگ فوتبال توصیف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیلاز با بیان اینکه با اعلام اسامی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده موج جدیدی از امیدواری در جامعه ایران جاری شده که اگر گروه‌های سیاسی به درستی و با استفاده از اصول درست سیاسی از آن استفاده کنند یکی از شاداب‌ترین انتخاب‌های تاریخ ایران بعد از آقای خاتمی را خواهیم داشت. لیلاز با بیان اینکه با اعلام اسامی کاندیدا‌های تایید صلاحیت شده موج جدیدی از امیدواری در جامعه ایران جاری شده که اگر گروه‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

خوش و بش کریستیانو رونالدو، ابرستاره تیم ملی فوتبال پرتغال، با یک هوادار ویژه در کمپ تمرینی تیم ملی پرتغال، بازتاب زیادی در فضای مجازی داتشه است. خوش و بش کریستیانو رونالدو، ابرستاره تیم ملی فوتبال پرتغال، با یک هوادار ویژه در کمپ تمرینی تیم ملی پرتغال، بازتاب زیادی در فضای مجازی داتشه است. به گزارش عرشه آنلاین، تیم ملی پرتغال که به زودی باید در جام ملت های اروپا (یورو) شرکت کند، در...

وب‌گاه عصر ایران

باشگاه الاهلی عربستان که در فصل گذشته لیگ این کشور به مقام سومی دست یافت، در نقل و انتقالات تابستانی با هدف تقویت خط میانی و خط حمله خود، دو ستاره بزرگ فوتبال اروپا را در نظر گرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

نیمار با وجود فصل فاجعه‌بارش در الهلال که با پنج بازی به پایان رسید در این کشور لقب جدیدی پیدا کرده است: جادوگر.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو که در اردوی تیم ملی پرتغال حضور دارد هواداران خردسالش را از یاد نبرد و برای آنها یک روز به یاد ماندنی ساخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 1402/12/29 شرکت همکاران سیستم روز شنبه 19خرداد ماه 1403 با حضور بیش از 80 درصد از سهامداران به صورت الکترونیکی برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مجمع عمومی عادی سالیانه سال مالی منتهی به 1402/12/29 شرکت همکاران سیستم روز شنبه 19خرداد ماه 1403 با حضور بیش از 80 درصد از سهامداران به صورت الکترونیکی برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

کوین دی بروین، ستاره بلژیکی منچسترسیتی، در آستانه انتقال به یکی از باشگاه‌های لیگ عربستان است. پیشنهاد نجومی 100 میلیون یورویی و دستمزد فوق‌العاده بالا، اصلی‌ترین دلایل تمایل دی بروین به این انتقال عنوان شده است.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال النصر عربستان برای فروش مدافع پیشین منچسرسیتی به تیم‌های اروپایی 15 میلیون یورو می‌خواهد.

وب‌گاه ورزش سه

بر خلاف شایعات دیروز، رسانه‌های لهستانی گفتند وویچک شزنی، دروازه‌بان یووه، پیشنهاد النصر را رد نکرده و در یک قدمی پیوستن به این تیم قرار دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز تجارت الکترونیک گفت: امکان تجارت الکترونیکی با چین و روسیه برقرار شده و برای عراق نیز در دستور کار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل فدراسیون فوتبال با بیان "منتظر نتیجه دادگاه هستیم." گفت: اگر محرز شود کسی فساد کرده است فدراسیون بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیمان جبلی درباره ماجرای بازگردانده شدن خبرنگاران رسانه ملی که به عربستان اعزام شدند این نکته را مطرح کرد که پیگیرِ این برخورد و بازداشت عجیب از وزارت امور خارجه، دستگاه‌های مسئول و حتی اگر ارتباط و تماسی بین ما با دولت سعودی باشد، هستیم.

وب‌گاه الف

پیمان جبلی درباره ماجرای بازگردانده شدن خبرنگاران رسانه ملی که به عربستان اعزام شدند این نکته را مطرح کرد که پیگیرِ این برخورد و بازداشت عجیب از وزارت امور خارجه، دستگاه‌های مسئول و حتی اگر ارتباط و تماسی بین ما با دولت سعودی باشد، هستیم.