چهارشنبه 4 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه ورزش سه

یازده بازیکن که در بینشان دو بازیکن سرشناس دیده می شود، لیورپول را ترک خواهند کرد. وضعیت محمد صلاح و داروین نونیز نیز مبهم است.

وب‌گاه گسترش

آنطور که امار نشان می دهد تولید نفت ایران به بالاترین میزان خود در سال های گذشته رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: بحرین از طریق روسیه به ایران پیغام داده است تا روابط عادی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی از تحلیلگران از نفوذ خزنده چین در عراق می گویند. به باور آنها پکن در صدد است تا با تکیه بر اهرم های اقتصادی، جای پای سیاسی‌اش در عراق را برجسته کرده و بدین طریق به نفوذ ایالات متحده در این کشور پایان دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در پاسخ به پرسشی درباره احتمال حملات اتمی گفت: من تصور می‌کنم که جهان هرگز به این نقطه نخواهد رسید؛ از این رو، می‌خواهم که سخن گفتن بیهوده درباره احتمال چنین حملاتی پایان یابد.

وب‌گاه ورزش سه

بررسی جدید نشان می‌دهد رئال مادرید در حال حاضر با 411 میلیون دنبال‌کننده محبوب‌ترین باشگاه فوتبال در شبکه‌های اجتماعی است.

وب‌گاه ورزش سه

به نظر می رسید کوین دی بروینه تصمیمش برای انتقال به لیگ عربستان جدی است و سیتی باید به فکر جایگزینی برای بهترین هافبک 9 سال اخیرش باشد.

وب‌گاه فرارو

معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از شناسایی 9 مورد ابتلا به گزش این پشه خبر داد که در کشور‌های امارات مبتلا به این پشه شده‌اند، اما به دلیل هزینه‌های درمان بالا به مراکز درمانی شیراز مراجعه کرده و در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه‌های اسپانیایی تایید کردند باشگاه الاتحاد عربستان برای جذب ژول کنده، مدافع بارسا، تلاش می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تا سال 2050، ممکن است یک تریلیون دلار در سطح جهان در زیرساخت‌های نمک‌زدایی سرمایه‌گذاری شود، به همین دلیل کشورهایی که بتوانند از نمک‌زدایی برای تکمیل منابع آب طبیعی استفاده کنند، سود زیادی خواهند برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر عراق با اعلام رسمی میانجیگری کشورش میان سوریه و ترکیه شایعاتی را که دراین‌باره به گوش می‌رسید، تأیید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر عراق با اعلام رسمی میانجیگری کشورش میان سوریه و ترکیه شایعاتی را که دراین‌باره به گوش می‌رسید، تأیید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باوجوداعلام آمادگی برخی اعضای +opec برای توقف افزایش تولید نفت، نگرانی ها پیرامون تقاضای نفت سبب شد قیمت‌ها روز جمعه ثابت بماند.

وب‌گاه گسترش

قیمت نفت در معاملات امروز تحت تاثیر عوامل بسیاری با افزایش قیمت همراه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدراعظم آلمان با گفتن این که هنوز با صلح در جنگ اوکراین فاصله زیادی وجود دارد، اذعان کرد، کنفرانس صلح اوکراین که در سوئیس برگزار خواهد شد، راهی برای رسیدن به صلح را دنبال نمی‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اجلاس فرستادگان ویژه کشورهای بریکس امروز 18 خرداد 1403 در شهر «نیژنی نووگوراد» روسیه شروع به کار کرد.