چهارشنبه 4 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه عصر ایران

علیرغم حضور ستاره‌هایی مانند کریم بنزما، الاتحاد عربستان با هدایت مارسلو گایاردوی آرژانتینی ناکام ماند و این مربی آرژانتینی از سمت خود اخراج شد.

وب‌گاه عصر ایران

برخلاف شایعات اخیر، به نظر می‌رسد کوین دی‌بروین، ستاره منچسترسیتی، هیچ قصدی برای پیوستن به لیگ عربستان ندارد و مصاحبه قبلی او مبنی بر تمایل به این انتقال، صرفاً یک ترفند برای فریب باشگاه‌های عربستانی بوده است.

وب‌گاه عصر ایران

وویچک شزنی، دروازه‌بان لهستانی یوونتوس، با وجود قرار گرفتن در لیست فروش باشگاه، تمایلی به ترک بیانکونری ندارد و حتی پیشنهاد نجومی از لیگ عربستان را رد کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با بازگشایی کنسولگری قطر در اقلیم کردستان عراق، گمانه‌زنی‌ها در باب پشت پرده تعامل اقلیم با کشورهای حاشیه خلیج فارس بالا گرفت. بسیاری بر این باورند که این گروه از بازیگران به دنبال تعریف بازارهای جدید و تنوع بخشیدن به بازارهای متکی به نفت خود هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش انصار الله یمن اعلام کرد قتل عام النصیرات نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی صرفاً یک رژیم جنایتکار سرکش است که هیچ ارتباطی با حقوق بشر یا قوانین بین‌المللی ندارد.

خبرگزاری تسنیم

به نظر می‌رسد ابراز تمایل اخیر ستاره منچسترسیتی برای پیوستن به لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان ترفند فریب باشگاه‌های این کشور است.

وب‌گاه ورزش سه

وویچک شزنی پیشنهاد 30 میلیون یورویی عربستانی‌ها برای حضور در لیگ این کشور را رد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز معاملات بازار طلا و ارز در حالی پیگیری شده است که معامله گران شاهد انتشار خبری درباره آزادسازی منابع ارزی ایران توسط عراق بودند؛ موضوع مهمی که به عقیده برخی از فعالان بازار، جناح کاهشی را تقویت خواهد کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد جمشیدی معاون امور سیاسی دفتر رئیس جمهور در گفت‌وگویی درخصوص فعالیت‌های دولت شهید رئیسی در حوزه سیاست خارجی بیان کرد: آیت‌الله رئیسی تنها رئیس‌جمهور دارای ایده برای سیاست خارجی ایده بود؛ تئوری‌هایی که در دولت‌های قبل برای حوزه سیاست خارجی مطرح می‌شد، عموماً ترجمه ایده‌هایی بود که طرف‌های غربی مطرح می‌کردند. وی افزود: رویکردی که لیبرال دموکراسی...

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: 50 درصد شرکت‌های خارجی ثبت‌شده در ایران برای اتباع افغانستانی است که با هدف خرید و تملک ملک ثبت شده‌اند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه صهیونیستی «تایمز» مفاد یک طرح آمریکایی را منتشر کرد که شامل دیدگاه واشنگتن برای پیشرفت در روند صلح پس از پایان جنگ غزه است و به ایجاد یک کشور فلسطینی در مرزهای 1967 در چارچوب ابتکارعمل صلح عربی اشاره می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی جدید تیم فوتبال ناپولی قصد دارد شاگرد سابقش را به ناپل ببرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صفدر کشاورز در نشست خبری امروز گفت: سازمان ثبت برای رفع مشکلات و چالش‌های حوزه ثبتی اقدام به شناسایی پلاک‌های کثیرالشاکی و پرحاشیه کرده است که در این راستا 310 پلاک اصلی در سراسر کشور شناسایی شده است و مشکلات این پلاک‌ها مرحله به مرحله در حال اصلاح است. بقیه پلاک‌ها به مرور پیگیری می‌شود. کاهش 9 درصدی ازدواج و افزایش دو درصدی طلاق در 1403 معاون...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: 50 درصد شرکت‌های خارجی ثبت شده در ایران برای اتباع افغانستانی است که با هدف خرید و تملک ملک ثبت شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مدیران پیشین سازمان لیگ فوتبال ایران در پرونده فساد بازداشت شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: شمارش معکوس برای شورای نگهبان آغاز شد. همزمان با پایان نخستین مهلت شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم (امروز)، گمانه زنی‌ها درباره تایید یا رد مشهورترین چهره‌های حاضر در لیست 80 نفره داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری شدت گرفته است. اقتصادنیوز در این گزارش، به بررسی مهمترین و جنجالی ترین رد صلاحیت ها از ابتدای انقلاب پرداخته است.