چهارشنبه 4 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: شمارش معکوس برای شورای نگهبان آغاز شد. همزمان با پایان نخستین مهلت شورای نگهبان برای بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم (امروز)، گمانه زنی‌ها درباره تایید یا رد مشهورترین چهره‌های حاضر در لیست 80 نفره داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری شدت گرفته است. اقتصادنیوز در این گزارش، به بررسی مهمترین و جنجالی ترین رد صلاحیت ها از ابتدای انقلاب پرداخته است.

وب‌گاه ورزش سه

آنتونیو کونته در تلاش است که روملو لوکاکو را برای پیوستن به ناپولی متقاعد کند اما پیشنهاد جذاب عربستان کار را سخت کرده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: بحرین از طریق روسیه به ایران پیام داده که می‌خواهد روابطش را با جمهوری اسلامی احیا کند.

وب‌گاه گسترش

قیمت نفت در معاملات امروز بازار جهانی با کاهش قیمت همراه شد.

خبرگزاری تسنیم

"من وقتی بعد از 40 روز به هوش آمدم، باورم نمی‌شد که 27 نفر از بهترین دوستانم شهید شده‌اند. با خانواده‌های شهدا و جانبازان نشستی برگزار کردیم و تصمیم گرفتیم شکایتی را از دشمن اصلی یعنی آمریکا مطرح کنیم"

وب‌گاه عرشه آنلاین

طالبان روز جمعه، 17 خرداد تصاویر سراج‌الدین حقانی، وزیر داخله این گروه را در حالی که برای انجام مراسم حج عمره به مکه سفر کرده است، منتشر کرد. طالبان روز جمعه، 17 خرداد تصاویر سراج‌الدین حقانی، وزیر داخله این گروه را در حالی که برای انجام مراسم حج عمره به مکه سفر کرده است، منتشر کرد. در تصاویر منتشر شده گروهی از اعضای طالبان نیز همراه حقانی دیده می‌شوند. پیشتر کمیته تحریم‌های شورای امنیت...

وب‌گاه ورزش سه

در فرهنگ کره جنوبی یک نفر باید مسئولیت و تقصیرها را قبول کند و آنها من را مسئول این دعوا و درگیری نشان دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 25 سنت معادل 0.31 درصد کاهش به 79 دلار و 62 سنت رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر مجموع خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده از ابتدای عملیات حج در 24 اردیبهشت ماه تا غروب امروز جمعه (18 خرداد) به زائران ایرانی در دو شهر مدینه منوره و مکه مکرمه را بیش از 167 هزار و 400 مورد اعلام کرد. به گفته وی خدمات درمانی ارائه شده به زائران بیش از 134 هزار مورد در مکه و بیش از 32 هزار...

وب‌گاه مشرق نیوز

علی سامره مهاجم و سرپرست سابق استقلال از ناکامی این تیم در این فصل پرده برداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزرای خارجه امارات و سوریه درجریان گفت‌وگوی تلفنی با یکدیگر درخصوص روابط دوجانبه رایزنی کردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر که در عربستان بسر می‌برد، آخرین آمار خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده به زائران ایرانی در مدینه منوره و مکه مکرمه را اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا به مرحله‌ای سرنوشت ساز رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تیم فوتبال الاتحاد عربستان تصمیم به قطع همکاری با مارسلو گایاردوی آرژانتینی و جذب یک سرمربی جدید گرفته است.