چهارشنبه 4 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر عراق با اعلام رسمی میانجیگری کشورش میان سوریه و ترکیه شایعاتی را که دراین‌باره به گوش می‌رسید، تأیید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: باوجوداعلام آمادگی برخی اعضای +opec برای توقف افزایش تولید نفت، نگرانی ها پیرامون تقاضای نفت سبب شد قیمت‌ها روز جمعه ثابت بماند.

وب‌گاه گسترش

قیمت نفت در معاملات امروز تحت تاثیر عوامل بسیاری با افزایش قیمت همراه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صدراعظم آلمان با گفتن این که هنوز با صلح در جنگ اوکراین فاصله زیادی وجود دارد، اذعان کرد، کنفرانس صلح اوکراین که در سوئیس برگزار خواهد شد، راهی برای رسیدن به صلح را دنبال نمی‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اجلاس فرستادگان ویژه کشورهای بریکس امروز 18 خرداد 1403 در شهر «نیژنی نووگوراد» روسیه شروع به کار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه‌اش اعتراف کرد که با وجود علاقه به بازی منچسترسیتیِ گواردیولا، رئال‌مادرید بهترین تیم فعلی جهان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شمار زائران ایرانی در شهرهای مکه و مدینه به مرز 77 هزار نفر رسید و اعزام های مدینه قبل پایان یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چابهار، نزدیک‌ترین بندر ایران به هندوستان محسوب می‌شود که با قرار گرفتن در دریای آزاد، دسترسی آسان و مطمئنی را برای کشتی‌های باری بزرگ فراهم می‌آورد.

وب‌گاه الف

کارشناسان علوم سیاسی و روابط بین‌الملل اقدام تروئیکای اروپایی درتصویب قطعنامه علیه ایران را اعمال فشار بر ایران و عملیات روانی برای ایجاد تنش پیش از انتخابات ریاست جمهوری ایران و اثرگذاری بر گفتمان کاندیداها می‌دانند. این اقدامات هیچ اثری بر اقتصاد کشور و بازار ارز نداشته و نخواهد داشت؛ چرا که تنها یک عملیات روانی از سوی غرب برای رسیدن به مقاصد سیاسی است.

وب‌گاه فرارو

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، از انتقال احتمالی نیمار به اینتر میامی استقبال کرد.

وب‌گاه ورزش سه

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی، از انتقال احتمالی نیمار به اینتر میامی استقبال کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان حج و زیارت به زائرانی که در عربستان حضور دارند، توصیه کرد کارت شناسایی «نُسُک» را در طول سفر حج، همراه داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

«بسیاری از کارخانه‌های سفال در یزد توسعه یافته؛ در حالی که این استان جزء مناطق کم آب است؛ ولی اقتصاد سفال، آب‌بر است و در پروژه‌هایی که ما انجام می‌دهیم، حتما مطالعات اقلیم و جغرافیایی صورت می‌گیرد و پروژه‌هایی انجام شده که مناسب شرایط اقلیمی آن منطقه است.»

خبرگزاری تسنیم

وزیر انرژی عربستان ضمن انتقاد از دیدگاه منفی بانک سرمایه‌گذاری گلدمن ساکس آمریکا نسبت به قرارداد اوپک پلاس در روز یکشنبه گفت این بانک از ارقام نادرست برای نتیجه‌گیری استفاده کرده است.