یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالی که قرار بود اعزام زائران ایرانی به عمره پس از حدود هشت سال توقف از 13 دی‌ماه 1402 آغاز شود، اما سازمان حج و زیارت از تعلیق این سفرها به دلیل صادر نشدن مجوز هواپیمایی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، تعلیق عمره تا اطلاع ثانوی را تأیید کرد و درباره دلایل آن توضیحاتی داد. همچنین از منع سفر زنان باردار به حج تمتع خبر داده شد.

وب‌گاه ورزش سه

مکرم دبوب، سرمربی تونسی تیم ملی فلسطین، به بازیکنان تیم ملی عربستان به دلیل اعتماد به نفس بیش از حدشان هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، تعلیق عمره تا اطلاع ثانوی را تأیید کرد و درباره دلایل آن توضیحاتی داد. همچنین از منع سفر زنان باردار به حج تمتع خبر داده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، تعلیق عمره تا اطلاع ثانوی را تأیید کرد و درباره دلایل آن توضیحاتی داد. همچنین از منع سفر زنان باردار به حج تمتع خبر داده شد. نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، تعلیق عمره تا اطلاع ثانوی را تأیید کرد و درباره دلایل آن توضیحاتی داد. همچنین از منع سفر زنان باردار به حج تمتع خبر داده شد. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از ایسنا، درحالی که قرار بود اعزام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشستی با نمایندگان مراجع عظام تقلید در شهر قم گفت: متأسفانه با توجه به گفته مسئولان عربستان و مسائل فنی پیش‌آمده، سفر عمره تا اطلاع ثانوی تعلیق است.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست حجاج ایرانی اعلام کرد که سفر عمره تا اطلاع ثانوی تعلیق است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد درباره تیتر خبر حمله آمریکا به یمن توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه عصر ایران

درحالی که قرار بود اعزام زائران ایرانی به عمره پس از حدود هشت سال توقف از 13 دی‌ماه 1402 آغاز شود، اما سازمان حج و زیارت از تعلیق این سفرها به دلیل صادر نشدن مجوز هواپیمایی خبر داد. سازمان هواپیمایی، که گفته شده است پیش‌تر مذاکرات و توافق‌های لازم را با عربستان درباره برقراری پروازهای عمره انجام داده بود، دلیل صادر نشدن مجوز این پروازها را فنی اعلام کرد.

وب‌گاه ورزش سه

رضا درویش قصد دارد برای مذاکره با برانکو ایوانکوویچ راهی دوحه شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع عربستان سعودی ادعای ورود نیروهای خارجی به پایگاه هوایی ملک فهد در طائف را بی اساس دانست.

وب‌گاه الف

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، تعلیق عمره تا اطلاع ثانوی را تأیید کرد و درباره دلایل آن توضیحاتی داد. همچنین از منع سفر زنان باردار به حج تمتع خبر داده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود امروز (جمعه) برابر نیوزیلند به میدان رفت و به برتری رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با وجود اخباری که در فضای مجازی پخش شده، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد از عدم علاقه این مجموعه به خرید سهام باشگاه استقلال خبر داد. با وجود اخباری که در فضای مجازی پخش شده، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد از عدم علاقه این مجموعه به خرید سهام باشگاه استقلال خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ از روز گذشته بحث‌هایی مطرح شد که قرار است بخشی از سهام باشگاه استقلال به دانشگاه آزاد اسلامی فروخته...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در نشست هم‌افزایی با نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید درباره آخرین تحولات پیرامون سفر زیارتی عمره مفرده توضیحاتی ارائه کرد.