دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز - سه شنبه - از وزیر خارجه آمریکا خواست با جنبش حماس آرام صحبت نکند چرا که اکنون زمان استفاده از به اصطلاح «چماق بزرگ» است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنجمین نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) و نخستین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی (APA) برگزار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، در آستانه بازی با رئال در سوپرجام گفت رئال نسبت به بازی نیم‌فصل اول لالیگا که با پیروزی اتلتیکو به پایان رسید ستاره‌های بیشتری دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی اقدام تروریستی روز چهارشنبه 13 دی ماه در کرمان که منجر به شهادت ده‌ها تن از هموطنان ایرانی و جراحت بیش از 200 نفر دیگر شد، دفاتر یادبودی در سفارتخانه‌های جمهوری اسلامی ایران در سراسر نقاط جهان گشوده شد. در همین راستا دفتر یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان از روز دوشنبه 18 دی ماه به مدت دو روز در محل سفارت ایران در باکو گشایش یافت و شاهین مصطفی...

خبرگزاری تسنیم

پنجمین نشست اضطراری کمیته دائمی فلسطین اتحادیه مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) و اولین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی (APA) فردا (چهارشنبه) در تهران برگزار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

فده والورده، هافبک رئال مادرید، اعلام کرد اگر تیمش مانند سوپرجام 4 سال پیش در موقعیت حساسی باشد، مجبور است در دقایق پایانی با خطای خطرناک اخراج شود تا از شکست همبازیانش جلوگیری کند.

وب‌گاه ورزش سه

رئیس کمیته داوران اسپانیا اعلام کرد در سوپرجام اسپانیا مکالمات داوران با VAR به صورت عمومی پخش شده و سپس این فرایند در لالیگا هم انجام خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

کارلو آنچلوتی در نشست خبری دیدار فردا با اتلتیکو در نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا گفت رئال مادرید نسخه‌ای بهتر از تیمی که در نیم‌فصل اول به اتلتیکو باخت را به نمایش می‌گذارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه آمریکا در دیدار با نخست وزیر اسرائیل بر لزوم تضمین صلح دائمی در راستای تشکیل یک کشور فلسطینی تاکید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

جردن هندرسون، هافبک الاتفاق عربستان، با پایان تعطیلاتش نشست سرنوشت سازی با مدیران این باشگاه برگزار می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا در دیدار با نخست وزیر اسرائیل بر اهمیت اجتناب از آسیب رساندن به غیرنظامیان در غزه تاکید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

یک گل تماشایی که کریستیانو جونیور، پسر رونالدوی افسانه‌ای، در تمرین آکادمی النصر از روی ضربه آزاد به ثمر رساند خبرساز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس الجزایر بعد از ظهر امروز در رأس هیأتی پارلمانی وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنانی گفت: امت اسلام و علمای آن در حمایت از مقاومت نقش بسیار بزرگی دارند، اکنون وقت حمایت مسلحانه از مقاومت است؛ چرا که این نبرد مخصوص فلسطینی‌ها نیست، بلکه نبرد مسجدالاقصی است.

خبرگزاری تسنیم

مدیر آکادمی باشگاه دینامو زاگرب گفت: بزرگترین اشتباه شما این بود که سرمربی تیم ملی‌تان (دراگان اسکوچیچ) را عوض کردید.