سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های رژیم اسرائیل از کشته شدن6 نظامی و زخمی شدن 30نفر در اثر انفجار کامیون حامل مواد منفجره خبر دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

لیست نامزد‌های جایزه مرد سال آسیا اعلام شد و سه بازیکن ایرانی هم در این لیست قرار دارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مسابقات رالی اتومبیلرانی داکار 2024 در مسیری 541 کیلومتری در عربستان برگزار شد و با برتری گیلرمو دمویوس - جاویر پانسری از تیم «اوور درایو ریسینگ» در بخش اتومبیل به پایان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

اینکه چرا با وجود جنایت‌های رژیم‌صهیونیستی، سیاست آمریکا در قبال این رژیم حمایت است، پرسشی است که پاسخ دادن به آن بدون شناخت سیر تاریخی تحول واشنگتن - تل‌آویو، ناممکن است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مارکا با والنتین بوتلا نیکولاس، مدیر عامل "FutbolJobs"، صحبت کرده است تا ورود عربستان سعودی به دنیای فوتبال را پس از تغییر رویه‌اش، تحلیل کند. نیکولاس فاش کرد که حالا بازیکنانی برای لیگ سوم عربستان سعودی مورد نیاز هستند. حقوق: بین 3000 و 4000 یورو به همراه خانه! این یکی از پیشنهادات عجیب و غریب بازار جدید است که ورزش عربستان را زیر و رو است. ورود...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا از روز پنجشنبه، 21 دی، به میزبانی بحرین با دیدار دو تیم هنگ کنگ و امارات متحده عربی از گروه D آغاز می‌شود و تیم ملی هندبال کشورمان نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها را 22 دی مقابل نیوزلند انجام می‌دهد. ملی‌پوشان هندبال ایران سپس در دومین بازی خود 24 دی ماه مقابل چین به میدان می‌روند. مصاف ایران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل مبارزه با آفات عمومی حفظ نباتات گفت: با توجه به شرایط اقلیمی پیش بینی می‌شود که سطح مبارزه علیه ملخ‌های بومی به 200 تا 250 هزار هکتار برسد.

وب‌گاه ورزش سه

استقبال از کاروان رئال مادرید و اتلتیکو در ریاض عربستان فوق العاده بود.

خبرگزاری تسنیم

تیم ملی فوتبال کشورمان بعد از ژاپن و کره جنوبی، سومین بخت قهرمانی در هجدهمین دوره مسابقات جام ملت‌های آسیا است.

وب‌گاه الف

وزیر اقتصاد با اشاره به فساد شرکت چای دبش گفت: در این دولت کسی نمی‌گوید «آقای فلانی خط قرمز ما است با او برخورد نکنید». جامعه بداند دولت این بار بنا نیست خاکروبه‌ها را زیر فرش‌ها پنهان کند، نمی‌خواهد روی فسادها سرپوش بگذارد. شرکت چای دبش هم بابت ارزی که برای واردات دریافت کرده بود، پولش را پرداخته و اموال مردم جایی نرفته است.

وب‌گاه ورزش سه

وینفرد شفر، مربی سابق تیم ملی کامرون، معتقد است که از محمد صلاح در تیم ملی مصر باید مانند لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین استفاده شود.

خبرگزاری تسنیم

سپاهان در حالی باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان قرار بگیرد که تنها در صورت تغییر برنامه بازی امکان استفاده از خریدهای جدید خود را دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نشست سفرای کشور‌های عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) در تهران با حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی ایران با حضور بازیکنان بلندقامتی که در اختیار دارد در صدر لیست حضور دارد.