دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سابق موساد اعلام کرده است که نتانیاهو در شکست حماس ناکام ماند و باید فوراً استعفا دهد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه الاتحاد قصد دارد از بین بازیکنان خارجی دو نفر را از لیست خود خارج کند.

خبرگزاری تسنیم

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان تأکید کرد، حداقل انتظاری که از تیم امیر قلعه‌نویی در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا می‌رود، راهیابی به جمع چهار تیم برتر قاره کهن است.

وب‌گاه ورزش سه

پدری، ستاره بارسلونا، ممکن است بتواند در بازی تیمش مقابل اوساسونا بازی کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارلو آنچلوتی در نشست خبری دیدار فردا با اتلتیکو در نیمه‌نهایی سوپرجام اسپانیا گفت رئال مادرید نسخه‌ای بهتر از تیمی که در نیم‌فصل اول به اتلتیکو باخت را به نمایش می‌گذارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم ملی عربستان در دیداری دوستانه برابر فلسطین با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

وب‌گاه ورزش سه

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، در شب تولدش از یک طرفدار النصر پیراهن کریستیانو رونالدو را کادو گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرنگار نیویورک‌تایمز با حضور در خط مقدم جنگ اوکراین با روسیه گزارش میدانی از آنچه در صحنه نبرد می‌گذرد، تهیه کرده است. به استناد این گزارش، نیروهای اوکراینی به جز خرسون در همه جبهه‌ها در لاک دفاعی فرو رفته‌اند و در مقابل روس‌ها در وضعیت تهاجمی هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر اقتصاد با اشاره به موضوع فساد شرکت چای دبش گفت: در این دولت کسی نمی‌گوید «آقای فلانی خط قرمز ماست، با او برخورد نکنید.» جامعه بداند دولت این بار بنا نیست خاکروبه‌ها را زیر فرش‌ها پنهان کند، نمی‌خواهد روی فسادها سرپوش بگذارد و قرار نیست عده‌ای در حاشیه امن باشند. شرکت چای دبش هم بابت ارزی که برای واردات دریافت کرده بود، پولش را پرداخته و اموال مردم جایی نرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با افزایش درگیری ها در دریای سرخ، سوالی که ذهن بسیاری از ناظران را درگیر کرده، چرایی انفعال چین در برابر حملات انصار الله است؛ حملاتی که منافع بازیگران عرب حاشیه خلیج فارس بالاخص عربستان و امارات را به خطر انداخته؛ بازیگرانی که متحد پکن در منطقه محسوب می شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم ملی فوتبال عربستان در دیداری دوستانه مقابل فلسطین به تساوی رضایت داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب دیداری دوستانه پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا، تیم ملی فوتبال عربستان به مصاف فلسطین رفت و به تساوی بدون گل رسید. تیم ملی فلسطین هم‌گروه ایران در جام ملت‌ها است. عربستان نیز با تیم‌های قرقیزستان، عمان و تایلند هم‌گروه است. انتهای پیام /

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا 2023 برای پانزدهمین دوره متوالی در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا 2023 برای پانزدهمین دوره متوالی در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: سعی داریم زائرانی که پروازشان از 13 دی به عربستان لغو شده را در پروازها و تکمیل ظرفیت‌های آتی برای اعزام به عمره مفرده جایگزین کنیم. مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: سعی داریم زائرانی که پروازشان از 13 دی به عربستان لغو شده را در پروازها و تکمیل ظرفیت‌های آتی برای اعزام به عمره مفرده جایگزین کنیم. به گزارش عرشه آنلاین به...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقام‌های ارشد نظامی ترکیه، پاکستان و عربستان روز سه شنبه در شهر «راولپندی» در خصوص افزایش همکاری‌های نظامی و دفاعی توافق کردند.