دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه خبر آنلاین

ورزش سه نوشت: باشگاه النصر عربستان از فرصت حضور رئال مادرید در این کشور استفاده کرد و هدیه‌ای ویژه به کارلو آنچلوتی سرمربی رئال داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» روز سه‌شنبه گزارش داد که «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا تاکید کرد: «باید کرانه باختری و غزه تحت به صورت یکپارچه تحت مدیریت فلسطینیان باشد». این روزنامه آمریکایی اضافه کرد، بلینکن اضافه کرد: «تشکیل دولت مستقل فلسطینی موضوعی اساسی برای ثبات منطقه در طولانی مدت است». بلینکن روز گذشته نیز در دیدار با «محمد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیم ملی فوتبال فلسطین در دیداری دوستانه با عربستان به نتیجه تساوی دست یافت. تیم ملی فوتبال فلسطین در دیداری دوستانه با عربستان به نتیجه تساوی دست یافت.

وب‌گاه عصر ایران

تیم‌های ملی فوتبال عربستان و فلسطین از ساعت 19 امروز (سه‌شنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه اختصاصی الوکره دوحه به مصاف هم رفتند که این بازی به نتیجه تساوی بدون گل انجامید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه با تسلیت حادثه تروریستی کرمان، مراتب همدردی خود و دولت روسیه را با دولت و ملت ایران ابراز داشت.

وب‌گاه الف

تیم ملی فوتبال عربستان در دیداری دوستانه مقابل فلسطین به تساوی رضایت داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماه گذشته، ایالات متحده قطعنامه ای در مورد غزه که خواستار آتش بس فوری بشردوستانه بود را وتو کرد. هر بار که از حق وتو در شورای امنیت استفاده می شود، جلسه مجمع عمومی باید برگزار شود تا در مورد آن توضیح داده شود.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه النصر عربستان از فرصت حضور رئال مادرید در این کشور استفاده کرد و هدیه‌ای ویژه به کارلو آنچلوتی سرمربی رئال داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از آنکه سه وزیر دولت مالدیو، نخست وزیر هند را عروسک خیمه شب بازی رژیم صهیونیستی نامیدند، گردشگران هندی سفرهای خود به این کشور را لغو کردند.

وب‌گاه ورزش سه

رویی ویتوریا، سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر، به ادعای هموطنش کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد و گفت ادعای او را درست نمی‌داند.

خبرگزاری تسنیم

دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال عربستان و فلسطین به نتیجه تساوی انجامید.

وب‌گاه ورزش سه

با وجود مصدوم شدن ایمن یحیی، وینگر تیم ملی عربستان، سرمربی این تیم روبرتو مانچینی از کنار گذاشتن او از فهرست خودداری کرده و می‌گوید تا آخرین لحظه منتظر بازگشت او می‌ماند.

وب‌گاه ورزش سه

ایجنت خویچا کواراتسخلیا، معتقد است ویکتور اوسیمن تابستان آینده به لیگ عربستان سعودی خواهد پیوست.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی عربستان در دیداری دوستانه برابر فلسطین با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه فرارو

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: سعی داریم زائرانی که پروازشان از 13 دی به عربستان لغو شده را در پرواز‌ها و تکمیل ظرفیت‌های آتی برای اعزام به عمره مفرده جایگزین کنیم.