جمعه 28 اردیبهشت 1403

عرضه دام

عرضه دام

وب‌گاه خبر آنلاین

قائم مقام تجارت و تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی گفت: روزانه بین 100 تا 150 تن گوشت قرمز وارداتی به منظور تنظیم بازار این محصول به طور مستمر در بازار عرضه می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی خبر داد: عرضه روزانه 150 تن گوشت قرمز وارداتی در بازار.

وب‌گاه گسترش

قیمت گوشت در بازار با وجود تمهیدات دولت در این زمینه، از جمله کاهش حقوق گمرکی، رشد واردات و افزایش عرضه، همچنان بالاست.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: صدور پروانه فعالیت سازمان نظام دامپزشکی کشور در در بخش های دام، طیور و آبزیان در یک سال و 3 ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال های قبل 50 درصد افزایش یافته است.

وب‌گاه گسترش

رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی تهران گفت: در دو سال گذشته که خشکسالی بود، قیمت نهاده‌ها بسیار افزایش یافت و بنابراین دامداران دام‌ها را راهی کشتارگاه کرده حتی دام‌های مولد نیز ذبح شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با توجه به سرانه مصرف گوشت، جمعیت فعلی دام جوابگوی کشور است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بسیاری از دست اندرکاران صنعت دامپروری براین باورند که با توجه به جمعیت دامی کشور، علاوه بر تامین گوشت قرمز مورد نیاز، پتانسیل صادرات هم وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو گفت: عرضه دام درحال حاضر کم است. باتوجه به بارش‌ها و رویش‌هایی که در کشور داشتیم، دامداران با انگیزه عید قربان و ورود حجاج به کشور و ایام محرم، دام خود را بیشتر نگه داشتند تا با قیمت مطلوب‌تری عرضه کنند که همین موضوع در افزایش قیمت تاثیر گذار بود. وی افزود: البته باید به این موضوع هم توجه داشت که دو...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: با توجه به فراوانی گوشت گرم و منجمد، مشکلی در توزیع نداریم.

وب‌گاه گسترش

بر اساس داده‌های جدید مرکز آمار ایران، در تیر ماه تورم نقطه به نقطه «خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها» 37 درصد بوده و در بین انواع خوراکی‌ها نیز گروه «گوشت قرمز و گوشت ماکیان» و «گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها» با تورم نزدیک به 80 درصد، رکورددار تورم هستند. همچنین گروه روغن‌ها و چربی‌ها پرچم‌دار تورم سالانه به حساب می‌آید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: هر کیلو شقه گوسفندی در خرده‌فروشی‌ها با قیمت 470 تا 480 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با توجه به کمبود عرضه دام، هر کیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی‌ها با قیمت 470 تا 480 هزارتومان به فروش می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به کمبود عرضه دام، قیمت کنونی هرکیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی‌ها به 470 تا 480 هزارتومان رسیده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به کمبود عرضه دام، قیمت کنونی هرکیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی‌ها به 470 تا 480 هزارتومان رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان دامپزشکی کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل وقوع احتمالی بیماری های مشترک بین انسان و دام، برای حفظ سلامت عزاداران و مصرف کنندگان از کشتار دام در سطح شهر، معابر عمومی، منازل و در مسیر حرکت هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری پرهیز جدی شود.