جمعه 28 اردیبهشت 1403

عرضه دام

عرضه دام

وب‌گاه مشرق نیوز

در روزهای گذشته مرکز آمار ایران داده‌های تورم مصرف‌کننده منتهی به آذرماه را منتشر کرد. طبق این گزارش، عدد شاخص کل در آذرماه به 217 رسیده است که نسبت به ماه قبل 2.9 درصد افزایش داشته است.

وب‌گاه فرارو

داده‌های مرکز آمار ایران در آذرماه نشان می‌دهد قیمت هر کیلو مرغ به 90 تا 95 هزار تومان رسیده است. این مقدار رشد 57 درصدی را نسبت به آذرماه سال گذشته نشان می‌دهد. البته این آمار مربوط به میانگین آذرماه بوده و طی یک هفته اخیر در برخی مناطق تهران و برخی استان‌ها قیمت مرغ در هر کیلو به بیش از 100 هزار تومان هم رسیده است.

وب‌گاه گسترش

بخش عمده‌ی نیاز به گوشت قرمز در بازار از طریق تولید داخلی تامین می‌شود

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای تامین کنندگان از توزیع روزانه 750 تن گوشت قرمز گرم و منجمد با نرخ مصوب در استان تهران اطلاع داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای تامین کنندگان از توزیع روزانه 750 تن گوشت قرمز گرم و منجمد با نرخ مصوب در استان تهران خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی در مورد قیمت گوشت قرمز گفت: هر کیلو گوشت گوسفندی تنظیم بازار با قیمت 282 هزار تومان و هر کیلو گوشت گوساله بدون استخوان هم 430 هزار تومان به مصرف‌کنندگان فروخته می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئولان صنعت دام بر این باورند که همزمان با سیاست‌های حمایتی واردات به منظور تنظیم بازار گوشت باید از تولید داخل هم حمایت شود.

وب‌گاه گسترش

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: علت به هم ریختگی بازار گوشت قرمز طی ماه‌های اخیر، به کشتار دام مولد دو تا سه سال گذشته باز می‌گردد که به دلیل خشکسالی‌های پی در پی و کمبود نهاد در بازار تولیدکنندگان توان نگهداری از دام‌های خود را نداشتند؛ بنابراین به ناچار دام‌ها را روانه کشتارگاه‌ها کردند که همین امر باعث شده امروز کشور با کمبود دام روبرو شود. رییس اتحادیه گوشت گوسفندی از روند نزولی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: علت به هم ریختگی بازار گوشت قرمز طی ماه‌های اخیر، به کشتار دام مولد دو تا سه سال گذشته باز می‌گردد که به دلیل خشکسالی‌های پی در پی و کمبود نهاد در بازار تولیدکنندگان توان نگهداری از دام‌های خود را نداشتند؛ بنابراین به ناچار دام‌ها را روانه کشتارگاه‌ها کردند که همین امر باعث شده امروز کشور با کمبود دام روبرو شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روند نزولی قیمت گوشت در بازار آغاز شد. رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از روند نزولی قیمت گوشت در بازار به دلیل استمرار و افزایش حجم واردات خبر داد و گفت: در صورت تداوم و افزایش حجم واردات گوشت، بازار به‌زودی تنظیم خواهد شد. «علی‌اصغر ملکی» در خصوص قیمت دام زنده و گوشت قرمز در بازار، اظهارکرد: درحال‌حاضر گوشت گوسفندی مورد نیاز کشور از محل تولید داخل و واردات در حال تامین است، اما آنچه مهم...

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با تدابیر وزارت جهاد مبنی بر واردات دام زنده، نرخ گوشت قرمز در بازار به ثبات رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اعلام رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی، اکنون هرکیلو شقه گوسفندی با نرخ 470 تا 480 هزارتومان به مغازه دار و با احتساب 10 درصد سود در خرده فروشی عرضه می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با تدابیر وزارت جهاد مبنی بر واردات دام زنده، نرخ گوشت قرمز در بازار به ثبات رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس شورای تامین دام کشور گفت: با توجه به روند کاهشی قیمت دام زنده، نرخ هر کیلوگرم گوشت قرمز گوسفندی و گوساله در کشور باید در محدوده 400 هزار تومان به دست مصرف کنندگان برسد و نرخ‌هایی بیش از این گران‌فروشی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با توجه به شرایط فصلی و قیمت دام زنده و گوشت قرمز با رکود در بازار هر دو محصول روبه‌رو هستیم و دام زنده داخلی تقاضای چندانی ندارد اما گوشت به وفور در بازار موجود است و کمبود در این زمینه نداریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس شورای تامین دام کشور گفت: با توجه به روند کاهشی قیمت دام زنده، نرخ هر کیلوگرم گوشت قرمز گوسفندی و گوساله در کشور باید در محدوده 400 هزار تومان باشد.