جمعه 28 اردیبهشت 1403

عرضه دام

عرضه دام

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به کمبود عرضه دام، قیمت کنونی هرکیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی‌ها به 470 تا 480 هزارتومان رسیده است.

خبرگزاری مهر

به دلیل وقوع احتمالی بیماری های مشترک بین انسان و دام، جهت حفظ سلامت عزاداران و مصرف کنندگان و به منظور پیشگیری ازسرایت این بیماری ها بر لزوم پرهیز جدی از کشتار دام در سطح شهر تاکید شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت: با توجه به کمبود عرضه دام، قیمت کنونی هرکیلو شقه گوسفندی در خرده فروشی‌ها به 470 تا 480 هزارتومان رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان دامپزشکی گفت: با توجه به وقوع احتمالی بیماری های مشترک انسان و دام، افراد توصیه های سازمان دامپزشکی را در ایام تاسوعا و عاشورا جدی بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بسیاری از دست اندرکاران بازار گوشت اذعان می‌کنند که با توجه به ورود یکباره تقاضا برای خرید دام، قیمت گوشت با نوساناتی در بازار روبرو شد که افزایش عرضه گوشت های وارداتی از التهاب بازار جلوگیری می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام در خصوص واردات گوشت از کشور کنیا گفت: کنیا از تأمین‌کنندگان گوشت کشورهای حوزه خلیج‌فارس مانند امارات قطر کویت و عمان نیز به شمار می‌رود. همچنین قیمت گوشت وارداتی از کنیا بسیار مناسب بوده و از نظر کیفیت نیز رقابت‌پذیر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام در خصوص واردات گوشت از کشور کنیا گفت: کنیا از تأمین‌کنندگان گوشت کشورهای حوزه خلیج‌فارس مانند امارات قطر کویت و عمان نیز به شمار می‌رود. همچنین قیمت گوشت وارداتی از کنیا بسیار مناسب بوده و از نظر کیفیت نیز رقابت‌پذیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام گفت: دام زنده در آسیای میانه به‌ازای هر کیلوگرم، 3.7 یورو است که تقریباً با قیمت رسمی دام در ایران برابری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس شورای تأمین‌کنندگان بیان کرد: دام زنده در آسیای میانه به‌ازای هر کیلوگرم، 3.7 یورو است که تقریباً با قیمت رسمی دام در ایران برابری می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام گفت: دام زنده در آسیای میانه به‌ازای هر کیلوگرم، 3.7 یورو است که تقریباً با قیمت رسمی دام در ایران برابری می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: بررسی‌ها نشان می‌دهد روند صعودی قیمت گوشت قرمز همچنان ادامه دارد و در این شرایط نه‌تنها عزمی برای حل این مشاهده نمی‌شود، بلکه گزارش‌ها حاکی از ترخیص محموله 200 تنی گوشت منجمد بعد از یک سال معطلی است که دیگر تاثیری بر بازار نخواهد داشت و قرار است در واحدهای تولیدی گوشت حرارت‌دیده مورداستفاده قرار گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عرضه دام سبک به کشتارگاه‌ها از اردیبهشت به‌شدت کاهش داشته و تولیدکنندگان ترجیح می‌دهند دام خود را به کشورهای همسایه قاچاق کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت دام زنده در میادین شهرداری هم که تا پیش از عید قربان کیلویی 170هزار تومان بود، امروز به 190هزار تومان رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی قیمت گوشت قرمز در سایت‌های خرید و فروش اینترنتی نشان می‌دهد هر کیلوگرم گوشت خورشتی بین 400 هزار تا 999 هزار تومان قیمت دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی‌ها نشان می‌دهد روند صعودی قیمت گوشت قرمز همچنان ادامه دارد و در این شرایط نه‌تنها عزمی برای حل این مشاهده نمی‌شود، بلکه گزارش‌ها حاکی از ترخیص محموله 200 تنی گوشت منجمد بعد از یک سال معطلی است که دیگر تاثیری بر بازار نخواهد داشت و قرار است در واحد‌های تولیدی گوشت حرارت‌دیده مورداستفاده قرار گیرد.