جمعه 28 اردیبهشت 1403

عرضه دام

عرضه دام

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با توجه به فراوانی تولید و انباشت دام، کمبودی در عرضه نداریم.

وب‌گاه مشرق نیوز

گرچه بسیاری از دست اندرکاران حوزه دام معتقدند که واردات گوشت قرمز و دام زنده عاملی برای تنظیم بازار داخل است، اما وزارت جهاد کشاورزی در اتخاذ سیاست‌ها نباید حمایت از تولیدکننده را نادیده بگیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گرچه بسیاری از دست اندرکاران حوزه دام معتقدند که واردات گوشت قرمز و دام زنده عاملی برای تنظیم بازار داخل است، اما وزارت جهاد کشاورزی در اتخاذ سیاست ها نباید حمایت از تولیدکننده و تولید داخل را نادیده بگیرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور با تاکید بر خرید تضمینی محصولات عشایری در جهت رونق اقتصاد آنها گفت: خرید و عرضه به موقع محصولات عشایری مورد تاکید است به نحوی که محصولات عشایر روی دست شان نماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با وجود اظهارات مسئولان اتحادیه‌های صنفی دامداران مبنی بر رشد تولید، افزایش عرضه و افت قیمت دام زنده در ماه‌های اخیر، قیمت گوشت در حال افزایش است و ظرف یک‌ماه اخیر گوشت گوسفندی 35 تا 40 هزار تومان گرا‌ن‌تر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: العربی الجدید در گزارشی نوشت: گرانی در بازارهای دام گاو و گوسفند در کشورهای عربی، میلیون‌ها شهروند عرب را از خرید دام‌های قربانی در روز عید سعید قربان محروم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست سازمان دامپزشکی کشور توصیه کرد: به منظور رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از هر نوع بیماری های مشترک انسان و دام، هموطنان لاشه گوشت دام عید قربان را پس از 24 ساعت با قراردادن در یخچال استفاده کنند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: تا ساعت 15 امروز پنجشنبه عرضه دام در جایگاه‌های تعیین شده تهران برای قربانی کردن ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار پایتخت با اشاره به استقرار 16 قربانگاه در استان تهران، گفت: عرضه دام در جایگاه‌های تعیین‌شده برای قربانی کردن تا ساعت 15 امروز (پنجشنبه، هشتم تیر) ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: به مناسبت عید سعید قربان 24 هزار راس دام زنده در تهران در حال عرضه است که این اقدام تا ساعت 15 امروز ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر جبهه ملی مقاومت افغانستان با انتشار توئیتی فرا رسیدن عید قربان را تبریک گفت.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در تشریح افزایش قیمت دام زنده در مراکز عرضه، گفت: این قیمت گذاری توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود و بر همین اساس 185 هزار تومان برای هر کیلو دام زنده تعیین شده است.

وب‌گاه گسترش

قیمت گذاری توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود و بر همین اساس 185 هزار تومان برای هر کیلو دام زنده تعیین شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت گذاری توسط وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود و بر همین اساس 185 هزار تومان برای هر کیلو دام زنده تعیین شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از تامین 24 هزار راس دام برای ذبح در عید قربان خبر داد و گفت: تاکنون 17 هزار راس در مراکز عرضه بهداشتی دام ذبح شده است.