جمعه 28 اردیبهشت 1403

عرضه دام

عرضه دام

وب‌گاه الف

رئیس شورای تامین‌کنندگان دام کشور گفت: انتظار داریم در نیمه اول سال جاری به دلیل افزایش تولید دام زنده و عرضه زیاد آن قیمت دام زنده منطقی شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای تامین کنندگان دام گفت: بنابر آخرین آمار جمعیت دام سبک به 65 میلیون راس رسید که 2 تا 2.5 میلیون راس آماده کشتار است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قیمت گوسفند زنده در بازار همدان 235 هزار تومان تا 252 هزار تومان است. در این بازار قیمت گوساله زنده بین 200 هزار تا 215 هزار تومان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل تامین دام و فراورده‌های محصولات دامی شرکت پشتیبانی امور دام با تشریح برنامه تقویت تولید داخل و واردات گوشت، از بهبود قیمت گوشت در بهار سال جدید خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته کارشناسان، بنابر برنامه‌ریزی وزارت جهاد در حوزه تامین کالا‌های اساسی و حجم ذخایر، نگرانی مبنی بر کمبود یا نوسان قیمت در بازار ماه رمضان وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: تا اطلاع ثانوی دام زنده به کشور وارد نمی شود و فقط واردات لاشه و گوشت را داریم.

وب‌گاه گسترش

رئیس شورای تامین‌کنندگان دام اعلام کرد که به دلیل وفور تامین و توزیع گوشت گوسفندی و گوساله منجمد و گرم، در عرضه شب عید و ماه رمضان هیچ کمبودی وجود ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس شورای تامین‌کنندگان دام گفت: با توجه به وفور تامین و توزیع گوشت گوسفندی و گوساله منجمد و گرم کمبودی در عرضه شب عید و ماه رمضان نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عرضه و تقاضای گوشت قرمز فعلاً همپوشانی دارد و در حال حاضر تولید داخل، پاسخگوی نیاز موجود بازار است. ولی از سال آینده در صورتی که حمایتی از تولید صورت نگیرد، احتمال کمبود در پاییز و زمستان و افزایش قیمت‌ها وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عرضه و تقاضای گوشت قرمز فعلاً همپوشانی دارد و در حال حاضر تولید داخل، پاسخگوی نیاز موجود بازار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت: دولت تمام هم خود را بر اجرای سیاست دستوری گذاشته و در این وضعیت دورنمایی برای تولیدکننده داخل باقی نمی‌ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: به گفته قائم مقام وزیرجهاد کشاورزی انبارها پر از گوشت است و هر ایرانی اگر سه برابر معمول هم مصرف کند کاملا تامین شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گوشت گوسفندی با قیمت 370 هزارتومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود اما برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشت‌های گرم به اصطلاح دولتی در تعدادی از استان‌ها به کبابی‌ها می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور گفت: 400 هزار تن گوشت تولید داخل داریم که اگر این میزان گوشت را بر اساس جمعیت کشور یعنی 85 میلیون و 500 هزار نفر حساب کنیم سرانه مصرف 5.9 کیلو می‌شود. در حالی که سال گذشته سرانه مصرف 7.5 کیلو بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی، گفت: در 6 ماهه دوم سال، عرضه دام داخلی به بازار کاهش پیدا می کند زیرا فصل تکثیر است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون بازرگانی وزیر جهاد کشاورزی با شاره به اینکه کسری بازار گوشت از واردات جبران می‌شود اعلام کرد: با افزایش عرضه دام در فصل بهار بازار به ثبات می‌رسد.