دوشنبه 9 مهر 1403

عزیزی: انتقام ایران از رژیم صهیونیستی بدون هیچ شکی گرفته خواهد شد + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
عزیزی: انتقام ایران از رژیم صهیونیستی بدون هیچ شکی گرفته خواهد شد + فیلم

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دانشجو، درباره مطالبات مردم برای تسریع در پاسخ ایران به اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی اظهارکرد: انتظارات و توقعات مردم موضوعی است که باید آن را محترم شمرد زیرا مطالبه برای دفاع از ارزش‌های اسلامی، یک مطالبه مقدس است و نباید آن را نادیده گرفت. وی افزود: در عین حال اما ایران اسلامی...

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دانشجو، درباره مطالبات مردم برای تسریع در پاسخ ایران به اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی اظهارکرد: انتظارات و توقعات مردم موضوعی است که باید آن را محترم شمرد زیرا مطالبه برای دفاع از ارزش‌های اسلامی، یک مطالبه مقدس است و نباید آن را نادیده گرفت.

وی افزود: در عین حال اما ایران اسلامی در طول تاریخ این موضوع را به اثبات رسانده است که پیرامون هر موضوعی به ویژه تحولات نظامی و امنیتی و دفاعی، از هیجان و اقداماتی که از رویکرد مدبرانه فاصله گرفته، پرهیز می‌کند. ما همواره سعی کرده‌ایم که اقداماتمان مبتنی بر امنیت ملی، منافع ملی، قاطعانه و هوشمندانه باشد.

عزیزی ادامه داد: اگر تمام این مولفه‌ها کنار یکدیگر قرار بگیرد، این امکان وجود دارد که برخی از مطالبات مردم از لحاظ زمانی با تاخیر و فاصله عملیاتی شود؛ اما این موضوع در راستای یک اقدام کیفی، بازدارنده و قاطعانه در راستای همان راهبردهاست؛ لذا نباید اینجوری فکر شود که اگر مطالبه‌ای با تدبیر و اقدام منطقی دنبال شود، به معنای بی توجهی به مطالبات مردم است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: بدون شک انتقام ایران از رژیم صهیونیستی گرفته خواهد شد و هیچ خدشه و شبهه‌ای در آن وارد نشده است؛ اما زمان، مکان و نوع اقدام را جمهوری اسلامی مشخص خواهد کرد.