شنبه 14 مهر 1403

عزیزی: پاسخ ایران به هرگونه اقدام صهیونیست‌ها کوبنده‌تر و قاطع‌تر از وعده صادق خواهد بود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
عزیزی: پاسخ ایران به هرگونه اقدام صهیونیست‌ها کوبنده‌تر و قاطع‌تر از وعده صادق خواهد بود

ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: رژیم صهیونیستی بار‌ها مرتکب اشتباهاتی علیه منافع ملی و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی شده است. وی افزود: دیروز نیز بر این موضوع تأکید شد که پاسخ ایران به این تهدید‌ها قطعاً قاطع‌تر و کوبنده‌تر از قبل خواهد بود و بدون شک رژیم صهیونیستی از اقدام خود پشیمان خواهد شد. گفته...

ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: رژیم صهیونیستی بار‌ها مرتکب اشتباهاتی علیه منافع ملی و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی شده است.

وی افزود: دیروز نیز بر این موضوع تأکید شد که پاسخ ایران به این تهدید‌ها قطعاً قاطع‌تر و کوبنده‌تر از قبل خواهد بود و بدون شک رژیم صهیونیستی از اقدام خود پشیمان خواهد شد.

عزیزی گفت: جمهوری اسلامی ایران به هر اقدامی که امنیت ملی، منافع یا تأسیسات آن را هدف قرار دهد، قاطعانه پاسخ خواهد داد. همان‌طور که در گذشته نیز نشان داده‌ایم، ما در وعده‌های خود ثابت‌قدم هستیم و این بار هم انقلاب اسلامی ایران به شکلی اقدام خواهد کرد که رژیم صهیونیستی توان تحمل آن را نداشته باشد.

وی تاکید کرد: تنگه هرمز نیز یکی از نقاط حساس و استراتژیک است که جمهوری اسلامی آماده دفاع از آن است. همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، ما نه تعلل خواهیم کرد و نه ساده‌انگاری، بلکه با هوشمندی و بر اساس راهبرد‌های جمهوری اسلامی و آمادگی کامل نیرو‌های مسلح عمل خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: نیرو‌های مسلح ما در اوج آمادگی هستند و این آمادگی بالا است که به ما اعتمادبه‌نفس لازم را می‌دهد.